firefox popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransdemeyer

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
ik bestel soms boeken bij www.alapage.com - met internet explorer geen probleem : je klikt op 'ajouter au panier' en er verschijnt een venster met bevestiging door alapage - met firefox gebeurt er niets- ook niet nadat ik in opties/webfuncties/popupventers blokkeren uitgeschakeld heb
heeft iemand een idee?
beste dank bij voorbaat
frans

je klikt op 'ajouter au panier' en er verschijnt een venster met bevestiging door alapage

Waar vind ik die? Ik heb ook firefox.

beste dank voor de vlugge reactie! de cookies stonden als volgt ingesteld: 'cookies aanzetten' aangevinkt ; 'alleen voor oorspronkelijke website' niet aangevinkt ; 'totdat ze verlopen'- dus niets negatiefs tegen de cookies
aan Paul-RT : ziehier de te volgen stappen : www.alapage.com - chercher - livres français - je vult bv een auteur in - dan verschijnt de lijst van zijn boeken - rechts van de titel van het boek zie je 'ajouter au panier'

Ok, en dan komt er een kleine popup, 5x4 cm groot.

Hallo Paul-RT: juist dat popupvenster ,waarin alapage bevestigt dat er een boek in mijn wagentje zit, verschijnt bij mij niet in Firefox ,ondanks het feit dat 'webfuncties/popupventsers blokkeren' is uitgevinkt- bovenaan blijft onveranderd 'votre panier est vide'

ik heb de oplossing gevonden :onderaan rechts van de website 'alapage.com' komt een S - als je daarop klikt krijg je een menu met o.a. 'javascript toestaan voor www.alapage.com' - als ik dan klik op 'ajouter au panier' verschijnt het venster wel met de melding dat er een boek is toegevoegd aan het wagentje - nochtans had ik voor java en javascript op webfuncties alles reeds aangevinkt.
beste dank voor de hulp en nog eventuele aanmerkingen
Frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan