Firefox probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

reAaa

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
43
wanneer ik bij mozilla meerdere bestanden download moet ik steeds 'opslaan op schijf' aanklikken omdat de standaardoptie is om het te 'openen met'. het keuzevakje om een bepaalde actie standaard uit te laten voeren is ook doorzichtig dus kan ik die ook niet aanvinken. weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat al mijn bestanden gewoon worden opgeslagen ipv te worden geopend met een programma? ik heb al bij opties -> inhoud -> bestandsbeheer gekeken en een aantal acties verwijderd of veranderd, maar tot nu toe werkt niets. hier een plaatje van de doorzichtige optie die ik niet kan aanvinken.

bugkw8.jpg


alvast bedankt ;)
 
iemand enig idee? het is me nog steeds niet gelukt dit te fixen.
 
dit heb ik ook, je moet een ander scherm actief maken en daarna weer het download schermpje actief maken dan doet hij het wel, hoewel ik ook graag een oplossing wil dat het helemaal niet gebeurt

Fyllan
 
hoe bedoel je? een ander scherm actief maken? al open ik een nieuw venster en klik wat rond dan wordt het doorzichtige stukje nog steeds niet zichtbaar zodat ik het kan aanvinken.
 
je gaat naar een ander venster toe (word het download schermpje lichtblauw) en dan ga je weer naar het downloadschermpje (wordt het van lichtblauw weer donkerblauw) en dan springt hij bij mij van OK (wazig) naar OK (aanklikbaar)
 
lees mijn post nog een keer door, dat je 2x moet klikken om het actief te maken weet ik. maar ik heb toch duidelijk mijn probleem omcirkelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan