Firefox-probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadiyah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
4
Sinds ik een draadloze modem heb geïnstalleerd, werkt Firefox niet meer.
Daarmee bedoel ik dat er geen enkele pagina wordt weergegeven; alsof er helemaal geen internet is.

Eerst dacht ik dat het aan de detectie van het internet lag, maar nadat ik IE noodgedwongen had gedownload, werkte alles daar gewoon wel.

Ik heb een paar keer de onderdelen gedeïnstalleerd en herinstalleerd, maar er is niks veranderd.

Toen heb ik een poging gewaagd om de proxy-instellingen te wijzigen in de browser, maar ook dat leverde niets op.

Hetzelfde probleem heb ik bij het downloaden van Chrome, alleen daar geeft 'ie tijdens de installatie al aan dat er geen internet wordt gedetecteerd.

Een beetje vreemd allemaal en ik hoop dat ik het met jullie hulp gauw kan verhelpen. IE is kind of a pain in the ass.

Gr. Nadiyah.
 
Kijk eens naar de verbindingsinstellingen van IE en neem dat over in Firefox.
 
Er zijn geen verbindingsinstellingen, omdat ik wel een draadloze modem heb, maar alles via een LAN-kabel heb verbonden...

Beetje verwarrend, maar dat is een lang verhaal.
 
Open Firefox
Klik bovenaan op bestand. Controleer daar eens of off line werken soms niet staat aangevinkt.

Er zijn geen verbindingsinstellingen, omdat ik wel een draadloze modem heb, maar alles via een LAN-kabel heb verbonden...

Is dat een draadloze modem met ingebouwde router?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu niet thuis, maar ik zal straks nog even kijken.


Volgens mij wel, want het is namelijk zo verbonden:


Ik heb een gewone modem, die is aangesloten op 'het internet', via een LAN-kabel heb ik die verbonden met de draadloze modem (WAN-poort, geloof ik). Mijn pc is weer aangesloten op de draadloze modem via een LAN-kabel. Verder heb je iets van 5 LAN-poorten in de draadloze modem.

Waarschijnlijk is dit heel omslachtig, maar ik ben niet zo'n techneut en tips om dit allemaal te omzeilen zijn ook hartstikke welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan