Firefox scrollt traag bij afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Als ik hier met Firefox scroll blijft ie even 'hangen' bij de afbeeldingen. Met IE gaat het wel goed. Iemand enig idee?
 
Bij mij doet ie dat ook 1/2 keer, daarna gaat het wel goed.. misschien dat de (grote) afbeeldingen eerst in de cache moeten worden geladen ofzo? :confused:
 
Tja....bij mij blijft het zo..:confused: het in de cache laden gebeurt in één keer. Ze staan er wél of niet in, maar niet 'half' lijkt me.
k had het vorige week trouwens ook een keer zoals het bij jou nu is, nl 1/2 keer en toen was 't goed....raar....
 
De hele pagina laadt binnen de 1 seconde en scrollen verloopt prima (ook FF)
 
He bah.....ik kan door 't hele topic niet meer fatsoenlijk browsen met FF.:confused: Heb de cache al gewist, FF opnieuw opgestart, helpt allemaal niks.
@maestro12: hoe staan bij jou de settings qua afbeeldingen onder extra/opties/geavanceerd?
 
Geen problemen met laden van de page: supersnel, en scrollen gaat sneller dan ik mijn muis wieltje kan draaien.

Ik heb een 2 Mbit kabel verbinding van chello.
Wat is jou download snelheid?
 
Wat ik ook aanpas, 't probleem blijft. Wat me opvalt is dat als ik met de cursor over 't plaatje wil bewegen dat heel erg moeizaam gaat.
 
Geplaatst door Paul-RT
Geen problemen met laden van de page: supersnel, en scrollen gaat sneller dan ik mijn muis wieltje kan draaien.

Ik heb een 2 Mbit kabel verbinding van chello.
Wat is jou download snelheid?
k heb chello classic, volgens chelloo.com op dit moment 2992 kbps, moet wel toereikend zijn.:)
 
Ben nu niet thuis, maar als ik iets verander aan de buffergrootte, zou dat iets uitmaken? Staat nu op 50000 Kb.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan