Firefox start op het verkeerde beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hey daar beste helpmijers.

Ik heb sinds gisteren problemen met mijn ( weet ik veel ). Elke keer als ik mijn Firefox open dan gaat hij naar mijn 2e beeldscherm, heb een G-force 8600 GT en daarmee kun je kiezen voor dualvieuw zodat je heel makkelijk films kunt kijken op je PC. Maar nu heeft hij in 1 keer het gekke id gekregen om Firefox steeds op mijn TV te laten zien zodra ik hem opstart, ook als ik daarna Firefox versleep naar mijn monitor hem dan maximaliseer, vervolgens weer sluit. En dan weer open, staat hij ook weer gewoon vrolijk op mijn TV. Iemand enig id hoe ik dit kan verhelpen? Instelling Nvidia ofzo? Of heeft dit te maken met Firefox?

Hoop dat ik de goede categorie heb gekozen.

Greetzz BoBo

hmmm en je taakbalk zit wel gewoon op je monitor?

het lijkt er namelijk op dat hij je tv als hoofd beelscherm ziet.

heeft hij dit alleen bij firefox of bij alle programma's die je opent?

Jah, mijn taakbalk zit gewoon op mijn monitor. En neen hij doet dit niet met alle programma's alleen met firefox :( Internet Explorer geen probleem.

blijkbaar niet :P

kijk eens bij eigenschappen van het icoontje van firefox. onder het tabblad snelkoppeling kun je daar iets kiezen dat hij moet uitvoeren op je eerste beeldscherm?

Ok heb de oplossing naar veel gepuzzel gevonden, zal hem posten voor de mensen die dit probleem ook hebben.

De laatste versies van Firefox onthouden alleen maar welke monitor ze waren wanneer hij wordt afgesloten en deze niet gemaximaliseerd is.

Dus de procedure om Firefox gemaximaliseerd te openen op jouwn desgewenste monitor is dit :
1) Minimaliseer Firefox venster
2) Positioneer geminimaliseerde venster van Firefox op de monitor van uw keuze
3) Sluit Firefox venster
4) Heropen Firefox
5) Maximaliseer Firefox venster
6) Sluit Firefox

Nu zal Firefox openen op het door jouw desgewenste monitor.

Greetzz Bobo :thumb:

Een oude topic. Had vandaagechter hetzelfde "probleem"
Dank je Ricky ;-)

Ps hoe is 't met je? Zie je nooit meer op msn. X TO spelen? ;-)

Sorry het is non related, i'm sorry

Dit topic kan met rust gelaten worden, is al meer dan een jaar oud. Tijd voor een slot erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan