Firefox statusbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pankmeister

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Op de een of ander manier heb ik per ongeluk de hoogte van de statusbar veranderd. Nu is deze zon dikke centimeter hoog. Hoe kan ik deze terug op de normale hoogte krijgen?
Ik heb al geprobeerd met de statusbalk uit te schakelen bij beeld en deze dan terug in te schakelen maar dit hielp niet.

rechtermuisknop menubalk
aanpassen...
standaardinstelling terugzetten

Moi pankmeister,

Ik zou Firefox dan maar opnieuw installeren.

Ook heb ik een tweede advies, Vaak gebruik je de statusbalk nergens anders voor als voor de voortgang indicator. Er zijn wel enkele hulpprogramma's die rechtsonder een icoontje laten zien. De Extensie TabMixPlus geeft meer functionaliteit aan tabbladen en kan in elke tab de voortgang tonen. Je kunt dan in het menu beeld de statusbalk uitschakelen zodat je een groter deel van internetpagina's te zien krijgt. In jou geval is het probleem daarmee dan tijdelijk verholpen en misschien wil je de statusbalk wel helemaal niet meer terug.

Je kunt het HIER downloaden voor de versie die onder Firefox 3 werkt. Voor Firefox 2 staat Tab Mix Plus in de lijst van Add-ons die je vanuit het menu Extra op internet kunt raadplegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan