firefox tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
vroeger sloeg hij deze altijd op zodat ik ze allemaal weer terug kon krijgen wanneer ik de computer opnieuw had opgestart. maar nu blijft het alleen bij een google startpagina. hoe kan ik die vorige tabbladen weer in 1 keer in firefox krijgen?

Wat bedoel je precies? Dat FF de tabbladen bewaart als je computer vastloopt en aanbiedt om ze weer te openen omdat FF niet correct is afgesloten? Of heb je het over bookmarks?

jah dat hij ze bewaart en weer terug roep bij een volgende opstart van firefox

Bij iedere normale opstart van FF of alleen na een crash?

Als je bij de normale opstart bedoelt: maak een map aan in je Bladwijzermenu waarin je alle websites zet die je bij opstart wilt openen. Ga naar opties - algemeen - Bladwijzer gebruiken. Kies daar de eerder aangemaakte map en alle sites in die map zullen worden geopend bij opstart van FF.

Laatst bewerkt:
vroeger startte hij gewoon elk tabblad weer op dat ik had gemaakt na een herstart. nu vraagt hij niet meer of ik de oude tabblads wil gebruiken van de vorige sessie

Ik weet het niet zeker maar bedoel jij dat als je FF afsluit en deze daarna weer opent dat hij de pagina's van de vorige sessie laat zien?

Ga in FF dan naar EXTRA en OPTIES en selecteer daar de juiste optie. Ik heb er even plaatje bij gedaan voor de duidelijkheid.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet zeker maar bedoel jij dat als je FF afsluit en deze daarna weer opent dat hij de pagina's van de vorige sessie laat zien?

Ga in FF dan naar EXTRA en OPTIES en selecteer daar de juiste optie. Ik heb er even plaatje bij gedaan voor de duidelijkheid.

ja dat was het :D, wel raar dat hij dat vanzelf heeft veranderd, maar het is nu opgelost

Heb het zelf ook gehad maar dan andersom,vandaar :)

Nou ja, jij weer blij !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan