Firefox waarschuwing sluiten van tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb twee problemen met firefox.

1 als ik firefox afsluit krijg ik zo melding wat ik met tabladen wil doen en of hij deze vraag niet meer hoeft te stellen ik vink daar aan niet meer vragen en klikt dan opslaan
als ik firefix dan weer open krijg ik de laatste sessie te zien en bij afsluiten telkens die vraag of hij wel of niet moet vragen.

2 met scrollen lijkt hakeld het beeld als of je geen video driver heb geinstalleerd wat ik uitteraard wel.
Ik heb bij opties al aangevinkt vloeiend schuifen gebruiken maar helpt niet veel.

al enkele keren gedaan ook al geformateerd en linux opnieuw geinstalleerd

Ja was ook geweest staat de oplossing niet tussen en die links is voor vista en windows

Heb je dan de laatste stabiele 11.0 versie en niet de beta. Klik

Hier een workarround. Klik

Laatst bewerkt:
Ik weet niet welke versie ik heb die staat gewoon standaard in software pakket in linux en heb geprobeerd te update doet hij niet

ik heb de 11.0 gedwonloaden nu even proberen hoe een tar bestand te installeren.

Laatst bewerkt:
krijg hem niet geinstalleerd zit geen install bij voor in terminal maar kan hem wel openen door een bestand maar dan is het zelfde probleem.

Ik snap het probleem niet, wel enkele tips (Windows):
- Verwijder de oude versie van Firefox (Configuratiescherm>Programma's>Programma's en onderdelen (klik op firefox en kies verwijderen)
- Gebruik geen bèta versies, wel stabiele versies (laatste stabiele versie)
- Ga links bij Firefox naar opties > opties > Tabbladen en dan naar geavanceerd, bij Navigeren alles aanvinken!

Werkt het nu?

Misschien is je PC gewoon te traag omdat er teveel RAM geheugen in beslag wordt genomen, dit kan uw computer vertragen (bij scrollen) en zelfs voor oververhitting zorgen (zoek dan schijfopruiming en doe dit en evt. schijfdefragmentatie)

het probleem is dat ik elke keer als ik firefox de vraag krijg wat ik met de tabladen wil doen terwijl ik aangevinkt dat hij dat niet meer moet vragen.
Ik heb net linux opnieuw geinstalleerd voor de 3 x keer vandaag en dat helpt niet

Dat herinstalleren is voor de oude garde. Het helpt niet. Zelf gebruik ik Firefox 16.0.2 (x86 nl) én Firefox Maintenance service. Daarbij heb ik dat probleem niet...

Vreemd.

- Cookies en pop-up instellingen controleren?
- Alle geschiedenis verwijderen

Het zou toch moeten kunnen lees de workarround nog eens goed door wat @WhatIfElse ook voorstelde. Cookies en dergelijke en nog veel meer. :rolleyes: ;)

Dat heb ik gelezen maar dat is voor windows ik heb geen windows
Ik heb firefox al zeker 10 x verwijderd linux al enkele malen opnieuw geinstalleerd.
In firefox buj tabladen geavanceerd staat er niet in.

Ik heb linux alweer opnieuw geinstalleerd en firefox ingesteld zoals iemand het hier heeft geschreven en precies de zelfde instellingen overgenomen als firefox op mijn windows en in linux blijft hij het vragen ik denk dat ik beter naar windows terug kan gaan.

Je kunt het oplossen door een nieuw gebruikersprofiel aan te maken. Open een terminal & typ: firefox -P
Als dit werkt, navigeer dan eerst naar usr/bin met de commando's: cd /usr/bin

Ik heb in terminal firefox-p ingetoest krijg ik deze melding command not found

waarom is dat gebruikersprofiel ?
Dat heb ik op mijn windows ook niet en uitgevinkd in optie's tabladen volgende keer niet meer vragen wat te doen bij afsluiten dat werkt.

Laatst bewerkt:
Is opgelost ik ga Linux verwijderen en terug naar windows want ben nu 11 weken om alles werken in linux te krijgen maar lukt niet

Sorry maar als je instructies opvolgt, moet je goed kijken & lezen.. Er staat een hoofdletter P....
Veel succes evt. met je andere oplossing...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan