firefox wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransdemeyer

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
40
Ik heb een vraag over firefox/opties/privacy/opgeslagen wachtwoorden.
Wanneer op een website voor de eerste maal een wachtwoord wordt gevraagd wordt dit opgeslagen in 'opgeslagen wachtwoorden'.
Maar ik heb een heel stel wachtwoorden op websites vóór ik Forefox gebruikte.
Hoe kan ik die wacht woorden bijvoegen aan de lijst 'opgeslagen wachtwoorden'?
Het wachtwoord intypen op de betreffende website is niet voldoende.
Beste dank bij voorbaat.
Frans
 
Beste Frans,
Dat gaat niet zomaar, aangezien dat bestand versleuteld is.
Wat je zou kunnen doen is je wachtwoorden goed onthouden of even opschrijven.
Vervolgens zowel in i.e. als in f f cookies en temp inetfiles verwijderen.

Zodra je nu weer een page opent, waarbij je een wachtwoord nodig hebt, wordt er gevraagd of je die gegevens wilt opslaan.
Als je alle pages hebt gehad, moet het vervolgens goed gaan.
 
Beste Paul,

Dank voor de vlugge reactie, en proficiat voor de nakende promotie tot Giga Senior!
Ik heb verwijderd uit Configuratie/internetopties/tijdelijke internet bestanden: cookie+ bestanden; cookies uit C:\Doc&Settings\FD266,buiten index.dat dat zich niet liet verwijderen;cookies uit firefox/extra/opties/privacy/cookies
Ik kreeg de dialoogbox met vraag naar onthouden of vraag naar mijn algemeen wachtwoord bij www.lalibre.be;www.paypal.be;www.rorate.nl;www.informatruc.com; my ebay, maar nog niet bij www.alapage.com /votre compte/suivi des commandes , noch bij www.kbc.be (bank).
Dat is reeds een positief resultaat. Kan ik nog iets ondernemen?
Dank bij voorbaat
Frans
 
Beste Paul,

Ik heb een manier ontdekt om toch het wachtwoord van ‘alapage’ te automatiseren:
rechts klikken op website alapage/kiezen roboform (die ik op Firefox heb geïnstalleerd), formulieren invullen, deblokkeren, biedt autovullen aan.
Is Roboform een ander programma ?. Het ziet er helemaal dezelfde dialoogbox uit die in Firefox vraagt of de gegevens dienen opgeslagen te worden

Met dank.
Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan