Firefox weigerd pagina te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap er dan niets van want in IE doet hij het ook niet.
Ik ben verder nog geen andere pagina's tegen gekomen die het ook niet doen.
 
Déjà Vu?
Dit komt me bekent voor maar dan alleen met als browser IE of niet? ;)
Omdat je het probleem met zowel FF als IE hebt zul je toch moeten zoeken in je internetconnectie.
Gebruik je een firewall waarvan je de instellingen kunt nakijken?
Schakel deze even tijdelijk uit om te kijken of het dan wél wil.
Heb je het probleem met meerdere sites?
Heb je nog meer beveiliging op je pc die zoiets kunnen tegenhouden?
 
Beide browsers ja...
Als ik mijn firewall uitzet krijg ik ook geen toegang tot die pagina.
Verder heb ik eTrust EZ Antivirus op mijn pc staan.
 
Hoi,

Het zou aan je Hosts-bestand kunnen liggen, dus probeer het volgende even:

Download TheHoster.
Unzip TheHoster naar een eigen map, bijv. C:\Program Files\Hoster.
Start The Hoster door te dubbelklikken op Hoster.exe.
Klik op "Restore Original Hosts".
Klik "OK".
Sluit TheHoster af.

Kun je die site dan wel weer bereiken?
 
Hoi Buffy,

Ja nu kan ik de pagina wel zien!
Zowel in IE als firefox.

Kan ik dit programma vaker gebruiken als ik dit probleem weer krijg?

Waar kan dit aan liggen?

En uhhh buffy Bedankt :thumb:
 
Blijkbaar stond er zoiets als "127.0.0.1 www.msgplus.net" in je Hosts bestand. Vraag me niet hoe dat daar is terechtgekomen.

Kijk nog even of je Hosts bestand "read only" is. Start TheHoster nog eens. Rechtsboven kun je zien of je Hosts bestand "read only" is of "editable". Is het editable, klik dan op "Make Hosts Read Only". Klik daarna OK en sluit TheHoster af. (Staat er "Make Hosts Writable?", dan is je Hosts bestand al read only en hoef je dus niets te doen.)
 
Zijn er misschien nog meer opties?

Ik heb hetzelfde probleem op mijn werk computer.

Thuis kan ik alle site's bezoeken die ik wil maar op m'n werk is er 1 die geweigerd wordt de volgende melding wordt dan weergegeven :
De handeling is onderbroken tijdens het verbinden met www.kingsonline.be

Ik heb zo'n beetje alles wat ik ken al geprobeert
cookies en cache wissen
internet browsers opnieuw installeren
the Hooster geprobeerd.
windows firewall uitgezet
norton antivirus uitgezet.

maar niks helpt :( .

ik heb trouwens ook ie en mozzila/firefox
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan