firefox wil alleen nog in velige modus starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

CSmits

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
na het installeren van een nieuwe videokaart; Asus Eng 220, bleek mijn firefox alleen nog in de veilige modus te willen starten. Nu kreeg ik tijdens pogingen om op te starten met een haperende oude videokaart, een melding dat zonealarm een proces had geblokkeerd. Kon echter niet meer achterhalen wat precies en heb direct zonealarm gedeïnstalleerd.
Hoe krijg ik mijn fijne firefox weer volledig aan het werk?

na het installeren van een nieuwe videokaart; Asus Eng 220, bleek mijn firefox alleen nog in de veilige modus te willen starten. Nu kreeg ik tijdens pogingen om op te starten met een haperende oude videokaart, een melding dat zonealarm een proces had geblokkeerd. Kon echter niet meer achterhalen wat precies en heb direct zonealarm gedeïnstalleerd.
Hoe krijg ik mijn fijne firefox weer volledig aan het werk?

Hi, misschiem met één vsn deze mogelijkheden:

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Firefox+is+stuck+in+Safe+Mode

hij start niet uit zichzelf in veilige modus, dat moet ik zelf doen, want firefox.exe(waar de shortcut naar verwijst) reageert niet.

heeft iemand een idee waar ik de registerverwijzing van het verwijderde Zonealarm dat Firefox blokkeert kan verwijderen? Het zou fijn zijn als iemand mij een hint zou kunnen geven.
Groeten.

heb firefox verwijderd en weer geïnstalleerd, maar het probleem blijft: alleen firefox veilige modus!
Help.
Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan