Firefox wil sinds dat ik het één en ander heb opgeschoond geen lege opstartpagina ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Firefox wil sinds dat ik het één en ander heb opgeschoond geen lege opstartpagina tonen, maar enkel de eigen zoekpagina.

Ik zit mij rot te zoeken, maar ondanks dat ik de startpagina op leeg heb staan, blijft de zoekmachine van Firefox steeds opduiken als ik een nieuw scherm toon.

Wie weet wat ik verkeerd heb ingesteld staan?

Beste Miauw

Ik weet niet wat je al hebt uitgevoerd voor een lege startpagina in te stellen. Maar je kan bij instellingen kiezen voor als startpagina "about:blank". Als het goed is heb je een lege startpagina zo niet dan hoor ik het graag :)

Toevoeging op unix:

Je kunt ook de pagina voor een nieuw tabblad aanpassen.

Als je naar de pagina about:config gaat en de waarschuwing accepteert, kun je vervolgens de waarde browser.newtab.url aanpassen. Je kunt hier een willekeurige URL, bijvoorbeeld in jouw geval about:blank, invoeren.

Als je vervolgens een nieuwe tab opent in de browser, wordt de ingevoerde pagina geopend i.p.v. de zoekpagina.

Laatst bewerkt:
Beste Miauw

Ik weet niet wat je al hebt uitgevoerd voor een lege startpagina in te stellen. Maar je kan bij instellingen kiezen voor als startpagina "about:blank". Als het goed is heb je een lege startpagina zo niet dan hoor ik het graag :)

Dat had ik ook, tot opeens dat niet meer werkte, maar waarom, geen idee.

Ik heb wel de volledige versie van AVG internet security draaien, nee niet betaald, maar heb van iemand een sleutel gekregen, zou het daar mee te maken hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan