Firefox zo goed? Verlies mijn vertrouwen hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjthelper

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
200
Hoi daar, mij werd altijd verteld dat Firefox zo veel beter was als IE. Ik gebruik het nu een tijdje en begin toch echt mijn vertrouwen te verliezen. Hier de problemen die ik heb:

- Bij kaartenhuis kan ik de muziek niet afluisteren die erbij zit, alleen zo'n quicktime tekentje zit erbij. Plugin kan ie niet vinden. Als ik dan het venster daarvan wil sluiten loopt Firefox vast.
- Bij deze site: zie ik bij firefox alleen een klein computer tekentje bovenaan het scherm, ik kan hierbij alleen voor de printer kiezen en voor de rest niet. Bij IE werkt dit gewoon prima.

Doe ik iets fout of is FireFox echt flut?
 
firefox is niet flut...
bij het kaartenhuis mis je dan ergens een plugin denk ik, heb je quicktime nieuwste versie?
En pc builder werkt hier prima... heb je javascript wel aanstaan?
 
Java en Javacript staan aan..

Zoals ik zei, hij mist dacht ik ook al een plugin, maar FireFox kan niet vinden welke.. Heb nieuwste quicktime ja. Met IE werkt het allemaal wel dus aan de soort Plugin ofzo kan het niet liggen lijkt mij omdat het bij IE wel werkt.

Screen Pc-builder met firefox:

Klik!
 
Laatst bewerkt:
download quik time installeer het en dan werkt het wel.
bij ie moet je het ook instaleren want zit er ook niet zo bij.
ik gebruik alang geen internet explorer meer
 
klite mega codec pack heeft bij mij wel de quiktime plugin geinstaleerd.
misshien is deze optie wel iets voor jou.
kan ook zijn dat die site firefox niet ondersteund net als microsoft update site
 
Laatst bewerkt:
kijk ook is in je fire fox instalatie map plugins
er moet staan npqtplugin2.dll ,npqtplugin3.dll , npqtplugin4.dll , npqtplugin5.dll,
npqtplugin.dll, QuickTimePlugin.class als die er in staan in de plugin folder is er iets,
anders aan de hand deze bestanden zijn nodig voor quiktime bestanden te openen.
 
Kan, maar hoe zit het dan met Pcbuilder? Bij iemand anders werkte ie wel..
 
kijk nu eens eerst of je deze plugins er bij je instaan.
 
ik vind het vreemd lijk er op dat er toch een ander probleem is.
hier werk het gewoon wel goed.
misschien heeft iemand anders nog een idee.
 
Mijn screenshot met FireFox 1.5.0.4
Kaartenhuis quicktime plugin zal ik ook even naar kijken.

hjthelper2jh.png
 
Laatst bewerkt:
Ok, voor elkaar.
QuickTime (iTunes) nieuwste player gedownload en geinstalleerd, en nu kan ik kaartenhuis muziek ook afspelen.

Ik heb eerst geklikt op de button quick time plugin installeren, en wanneer de meldeing komt dat dat niet gaat, klik ik "Handmatige installatie".
Na download en installatie is dat voor elkaar.
 
Paul-RT zei:
Mijn screenshot met FireFox 1.5.0.4
Kaartenhuis quicktime plugin zal ik ook even naar kijken.

hjthelper2jh.png

Hoi, dat zie ik ook wel goed hoor.. Alleen bij als je klikt op PcBuilder starten gaat het fout.. Ergens iets hoger heb ik een linkje staan naar een screenshot.

Paul-RT zei:
Ok, voor elkaar.
QuickTime (iTunes) nieuwste player gedownload en geinstalleerd, en nu kan ik kaartenhuis muziek ook afspelen.

Ik heb eerst geklikt op de button quick time plugin installeren, en wanneer de meldeing komt dat dat niet gaat, klik ik "Handmatige installatie".
Na download en installatie is dat voor elkaar.

Inderdaad, dat krijg ik ook.. Maar als ik handmatig kies kom ik op een site bet heel van andere plugins voor Quicktime, en dan weet ik niet welke...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan