firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

De-Meijer

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Als ik op mijn eigen site kijk via firefox kan ik in het menu wedstrijden geen link openen, tevens wordt de tijd enm datum niet op de site afgebeeld, wie weet wat ik moet doen, ik heb wel een vinkje staan voor enable java en enable javascript??

ik wacht met smart op een reactie aangezien deze browser veel beter is als internet explore .

mvg Dennis

ps om mijn site te bekijken moet je gaan naar www.quick18.nl misschien dat dan mijn vraag wat duidelijker is

Ik kan je wel site bekijken met firefox. Heb je java wel geïnstalleerd op je computer?

heb ik wel geinstaleerd, daarom vindt ik het ook zo vreemd, want in internet explorer doet alles het wel???
iemand anders met een oplossing

Laatst bewerkt:
De broncode in bv. "links.html" is een beetje brak, er staan heel veel tags in die geopend en niet gesloten worden, of alleen maar sluittags. Ook mis ik de </ html >tag.
align="middle" in een td tag bestaat niet.
Ook staat er bij een image soms alleen alt en niet alt="beschrijving"
Kortom, je HTML rammelt aan alle kanten en Firefox laat de pagina dan niet goed. IE daarintegen laat brakke code gewoon zien.

bedankt voor de uitleg maar ik heb weinig verstand van html daarom heb ik de site ook gemaakt in frontpage, en ik gebruik standaard html scripts via bv. leejoo.nl enz.

maar de pagina in uw voorbeeld doet het wel alleen het menu op de wedstrijd pagina doet het niet kan het zijn dat firefox dit script niet ondersteund????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan