firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
316
Heb linux geeinstalleerd ( ik weet niet eens waarom), heb geen windows meer, maar je kan de startpagina van firefox op linux niet aanpassen. Ik wil dat google.com de startpagina wordt, maar zie er geen knop 4.
 
trouwens, hoe kan ik nu you tuben? Welke flash heb ik nodig? Hoe moet het geeinstalleerd worden? Heb trouwens Fedora 16 geeinstalleerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb linux geeinstalleerd ( ik weet niet eens waarom), heb geen windows meer, maar je kan de startpagina van firefox op linux niet aanpassen. Ik wil dat google.com de startpagina wordt, maar zie er geen knop 4.
In Firefox -> Kies Bewerken in de werkbalk -> Voorkeuren -> tabblad Algemeen. Hier kun je je startpagina instellen

trouwens, hoe kan ik nu you tuben? Welke flash heb ik nodig? Hoe moet het geeinstalleerd worden? Heb trouwens Fedora 16 geeinstalleerd.
Typ in het softwarecentrum -> restricted en zo installeer je alle benodigdheden om muziek & films af te spelen...
 
softwarecentrum???:rolleyes: Kan het niet vinden. Ik wil Linux echt niet haten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoek dan naar Software- of pakketbeheer...
 
Heb ik al geprobeerd, maar het lukt niet. Help aub. Ik snap er nix van. Bovendien wil ik ook vlc and een bittorent client installeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lees dit artikel. Het legt uit hoe je software installeert vanuit de terminal, maar ook hoe je de grafische hulpmiddelen (de GUI) kan benade

(Go to the System menu, choose "Administration", and then click on "Add/Remove Software"....)
 
Wat is een goeie torrent client voor linux? even snel als bitlord op windows? Waar is het Systeem menu? Lol, sry man, weet het echt niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M.i. ben jij een beginner als het op linuxgebruik aankomt, klopt dat? In dat geval is het installeren v/e gebruikersvriendelijkere distro om daarna evt. tot Fedora over te gaan, verstandiger. In mijn ogen is Fedora niet op een beginner gericht, maar na meer kennis van Linux uiteindelijk wel behorend tot de gebruikersvriendelijkste distro's. Pakketten als Ubuntu en haar dochters, OpenSUSE, LinuxMint & pcLinuxOS zijn dit meer.
Kijk maar eens hier: http://www.tuxplace.nl/linux-en-opensource-infodatabase/linux-distros.php
 
Ik ga zo naar je link kijken, maar om te downloaden( linux, windows, wat maar ook) heb ik de torrent nodig. Zou je mij aub uit kunnen leggen wat de link betekent en hoe ik de torrent client moet installeren? Of wijs me anders naar een makkelijker te installeren torrent client. PLZ!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om de torrents te installeren (er wordt in je artikel gesproken over libktorrent & ktorrrent) open je eerst de terminal

Vervolgens typ je het volgende:
Code:
tar -xvjf ktorrent-4.X.Y.tar.bz2
 cd ktorrent-4.X.Y
 mkdir build
 cd build
 cmake -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=`kde4-config --prefix` ..
 make
 sudo make install
tar -xvjf libktorrent-1.X.Y.tar.bz2
 cd libktorrent-1.X.Y
 mkdir build
 cd build
 cmake -DCMAKE_INSTALL_PREFIX=`kde4-config --prefix` ..
 make
 sudo make install
 
met alle respect: Hoe open ik de terminal? Lol, help aub, weet helemaal niks over linux. Alvast bedankt Dorado.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn excuses voor het F word Dorado. Kun je mij uitleggen hoe ik de terminal open?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een praktische website gevonden met veel informatie over Fedora:
http://www.fedora-linux.nl/basis/
De 1e vraag die daarin behandeld wordt is: Wat is een terminal? Hoe kan ik "een terminal openen? Lees het eens goed door...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan