Firefoxproblemen i.c.m. MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafaelo10

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
Berichten
44
hallo mensen,
als ik op internet zit staat er links onder steeds gerdee maar met fouten op de pagina. heb het vinkje bij me explozer al uitgezet werkt niet, syntaxisfout staat er verder zie ik er niets staan iemand mis info. dankju vast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nu firefox als browser maar nu kan ik via msn niet meer in mijn postvak in komen. weet iemand wat je hier aan kunt doen?
 
ik heb nu firefox als browser maar nu kan ik via msn niet meer in mijn postvak in komen. weet iemand wat je hier aan kunt doen?

Soms kan het gebeuren dat Firefox door onverklaarbare redenen opeens heel traag is geworden of vaak crasht. Veroorzakers van deze problemen kunnen ondeugdelijke extensies of niet helemaal goed verlopen updates zijn. Vaak ligt de oorzaak in de profielmap waar de gebruikersinstellingen opgeslagen zijn. Het maken van een nieuw profiel kan de problemen als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.

Sluit Firefox af!
Ga naar Start > Uitvoeren en typ 'firefox.exe -ProfileManager' (zonder aanhalings tekens), Klik op OK
Kies in het nu geopende scherm voor Nieuw Profiel Maken
Geef je nieuwe profiel een naam
Klik op Voltooien
Bij het opstarten van Firefox zal je nu een venster te zien krijgen met de beschikbare profielen.

Hierna kun je belangrijke gegevens uit een oud profiel terugzetten
Eenvoudiger is een backup maken/terugzetten van instellingen, bladwijzers, extensies & wachtwoorden via mozbackup

Kijk voor meer informatie bij nog voorkomende problemen: Standaard diagnose Mozillaprogramma's
 
helpt niets wie weet nog een manier? lees veel op internet dat je met deze browser niet via je msn bij je e mails kan komen>?
 
helpt ook niets helaas. wie weet nog een manier om dit goed te krijgen? las dat je via je MSN niet naar je E mail kunt op internet met deze browser?
 
Er bestaat een add-on voor msn live messenger genaamd stuffplug 3.
Kan je hier downloaden: StuffPlug.com - Download
Eens geinstalleerd, open je msn en zie je dat er bovenaan (naast help) een optie stuffplug bijgekomen is. Je klikt er op en gaat naar opties > algemeen. Daar kan je aanvinken "alle URL's openen in de standaardbrowser".
Dit werkt als firefox je standaardbrowser is.

Wil je de titel van je topic aanpassen in: Ik kan met Firefox niet op MSN? Dat dekt beter je vraagstelling nietwaar?
 
zou niet weten hoe. maar ik las dat het alleen met msn plus kan? dus moet je perse die nemen?
 
rafaelo10 zei:
zou niet weten hoe. maar ik las dat het alleen met msn plus kan? dus moet je perse die nemen?
Wat zou je niet weten hoe? Wees duidelijk in je terugmelding; das nl. handig om te reageren....

Als je op die download klikt zie ik:
Stuffplug 3
The prefect companion for Windows Live Messenger. Dat is zo oud nog niet....
 
Laatst bewerkt:
jah dat zie ik maar het kan dus alleen bij msn Plus? ziten veel fouten in geloof ik en die msn is oud,
 
oke nou om dat dat overal staat haha in iedergeval bedankt. heb ik nog een vraag ik heb 3 msn acounts meld ik me automatic op aan. als ik nu die msn< download moet ik cer me wachtwoorden op nieuw in voeren?
 
Ik zou zeggen probeer eens.. Hoe kan ik dit testen als ik geen 3 accounts heb?
 
Laatst bewerkt:
Mod edit
Verplaatst naar meer logische sectie

Mod sectie besturingssystemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan