firewall blocked berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hoi ik heb sinds kort de firewall Sygate Personal Firewall. De standaard Windows Firewall kan ik dan toch het beste uitzetten? Verder krijg ik een paar keer per dag een venstertje rechtsonder met de mededeling dat iets geblockt is (krijg ik bv altijd te zien als ik windows media player opstart). Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten want het is erg vervelend. Ik kan wel aanklikken 'dit bericht niet meer laten zien' maar dat helpt niet. Thanks in advance.

De Windows Firewall moet je als je Sygate gebruikt uitzetten.
En ik snap niet helemaal wat je bedoelt in Sygate...
Windows Media Player en andere betrouwbare programma's moeten gewoon het internet opkunnen.

Ga eens in Sygate naar Tools --> Applications en daar zoek je het programma op dat je wilt toestaan. Dan klik je met rechts op die regel en kies voor Allow.

Maar wat jij sowieso wilt is het uitschakelen van de zogenaamde notifications.
Dit doe je zo: start / open Sygate en ga naar Tools --> Options --> en zet een vinkje bij Hide Notification Messages.

Succes!:thumb:

De Windows Firewall moet je als je Sygate gebruikt uitzetten.
En ik snap niet helemaal wat je bedoelt in Sygate...
Windows Media Player en andere betrouwbare programma's moeten gewoon het internet opkunnen.

Ga eens in Sygate naar Tools --> Applications en daar zoek je het programma op dat je wilt toestaan. Dan klik je met rechts op die regel en kies voor Allow.

Maar wat jij sowieso wilt is het uitschakelen van de zogenaamde notifications.
Dit doe je zo: start / open Sygate en ga naar Tools --> Options --> en zet een vinkje bij Hide Notification Messages.

Succes!:thumb:

Hi,

Ik vroeg me alleen af wat internet er mee te maken heeft als ik muziek afspeel op mn pc.

Verder heb ik deze geblockt, die moet ik zeker un-blocken dan :

An application named NT-kernel & -systeem (file name ntoskrnl.exe) has been blocked from accessing the network. Ik weet niet of ik dat moet doen want ik weet niet wat het is:eek:
Bedankt !

Gewoon zo:

Tools > Settings/Options het vinkje te zetten bij "hide notification messages".

Dit is ook voor die melding van het bestand ntoskrnl.exe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan