firewall blokkeert draadloos netwerk???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjbaart

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Het lijkt erop dat sinds de laatste update van comodo firewall (v2.4) de verbinding met mijn draadloos modem deels blokkeert. Wanneer de firewall actief is , is de signaal sterkte van draadloze netwerkverbinding (te zien rechts onderin) laag Als ik dan de firewall uitschakel wordt het signaal opeens goed tot zeer goed.
Ik vind dit een beetje vreemd zomaar opeens. Herkent iemand dit probleem, en vooral wat kan ik eraan doen?

Ik had ook problemen met Comodo en draadloze netwerken, ook met signaalsterktje.
Ik heb toen de verbinding helemaal gestopt, alles eraf, en toe opnieuw alles van draadloze netwerk op de pc opnieuw installernen. Opnieuw software voor USB of PCI kaartje voor draadloos, opnieuw netwerk gemaakt, en daarna ging het beter.
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit bij jou ook helpt, maar je kan het altijd proberen.
Comodo is een goede firewall, maar heeft some vreemde trekjes.

bij terugkomst van vakantie lijkt het probleem zich op wonderbaarlijke wijze te hebben opgelost. Ik weet niet waar het nu aan heeft gelegen.

Mooi dat het is ' opgelost ', en als het probleem toch terugkomt, kan je alsnog mijn suggesties proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan