studentpilote
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 aug 2012
Hallo iedereen! :thumb:
Wanneer ik probeer in te loggen op Spotify, lukt dit niet meer sinds ik net een nieuwe pc heb aangeschaft.
De foutmelding is: Mogelijk wordt Spotify door een firewall geblokkeerd. Update je firewall instellingen zodat het Spotify verkeer wordt doorgelaten (fout 101). Je kunt ook proberen de huidige proxyinstellingen te wijzigen.
Ik heb reeds geprobeerd:
-paswoord facebook veranderen
-Start>Allow a program through Windows Firewall> 2 keer aangevinkt bij Spotify...
-Volledig verwijderen en herinstalleren
Ik heb al op vele Engelstalige fora oplossingen proberen zoeken van mensen met hetzelfde probleem, maar niets werkt!
Misschien is McAfee iets anders dan die Firewall? Hopelijk kan iemand mij hier helpen... Ik studeer momenteel voor piloot en wil dus graag mijn favoriete muzieklijstjes opzetten tijdens het studeren!
Alvast bedankt voor de moeite, guys 'n girls
Wanneer ik probeer in te loggen op Spotify, lukt dit niet meer sinds ik net een nieuwe pc heb aangeschaft.
De foutmelding is: Mogelijk wordt Spotify door een firewall geblokkeerd. Update je firewall instellingen zodat het Spotify verkeer wordt doorgelaten (fout 101). Je kunt ook proberen de huidige proxyinstellingen te wijzigen.
Ik heb reeds geprobeerd:
-paswoord facebook veranderen
-Start>Allow a program through Windows Firewall> 2 keer aangevinkt bij Spotify...
-Volledig verwijderen en herinstalleren
Ik heb al op vele Engelstalige fora oplossingen proberen zoeken van mensen met hetzelfde probleem, maar niets werkt!

Alvast bedankt voor de moeite, guys 'n girls

Laatst bewerkt: