Firewall Norton moet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrusaloisius

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Hallo,

Al lange tijd heb ik prblemen met de verbinding bij ESSENT, maar nu is er weer een andere probleem extra, of het probleem ligt wederom bij ESSENT. Ik kan wel op internmet komen, maar de snelheid is zo traag gewodrden dat het helemaal geen enkele zin heeft om nog maar iets te doen op het internet. De problemen ontstonden ongeveer een week geleden en zijn nu op zijn ergst. Er staat bij het beveiligingscentrum dat ik Norton firewall ingeschakeld heb, terwijl ik al vanaf het begin Norton met alle mogelijke middel eraf heb kunnen krijgen, wat niet makkelijk was als standaard software. Ik gebruik Norman als viruschecker en heb Windows Firewall ingeschakeld. Nu staat echter Norton ook weer aan en kan dit nergenes herstellen of uitschakelen. Ik denk nl. dat de traagheid komt of door de firewall of door Essent (ik ga van het 1e uit, omdat er wel verbinding is). Er staat geen Norton applicatie meer op mijn computer die ik kan opstarten van Norton/Symantec en weet niet meer wat te doen om van dit irritante software onderdeel kan afkomen. Al zolang ik computers heb gehad heeft Norton meer ellende veroorzaakt bij mij dan dat het heeft geholpen, en ik wil er zo snal mogelijk vanaf. Alvast bedankt voor de info alvast :D

Als je de norton schijf er in doet, kan je alles in een keer verwijderen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan