Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over welke firewall hebben we het? Windows? En hoe ben je er achter gekomen dat hij niet werkt?
Als je nou naar het configuratie scherm gaat en klikt daar op Windows Firewall. Vervolgens ga je daar naar instellingen wijzigen en dan naar het tabblad geavanceerd. Wat staat daar aangevinkt?
Maar als je hem DAAR inschakelt en niet gewoon bij de firewall blijft het dan wel staan?
Dus puur bij het tabblad geavanceerd.
Ik zal eens gaan zoeken voor je.
Wordt vervolgd.
Wel besturingssysteem heb je?
Welke antivirus-software gebruik je precies?
Antivirus pakketten waarin een firewall is ingebouwd schakelen de Windows-firewall gewoonlijk zelf uit.
Dat is niet zonder reden, het geeft vaak problemen als je twee firewalls hebt draaien.
Antivirus pakketten waarin een firewall is ingebouwd schakelen de Windows-firewall gewoonlijk zelf uit.
Dat is niet zonder reden, het geeft vaak problemen als je twee firewalls hebt draaien.
Kijk eens bij Configuratiescherm - beveiligingscentrum, wat staat daar bij het onderdeel "firewall"?
Toch even een opmerking.
Ik heb Kaspersky en toch geeft het beveiligings centrum aan dat de firewall actief is alleen in dit geval is het dan Kaspesrky i.p.v. de Windows Firewall maar tot zover ik weet moet hij wel aangeven dat er één actief is.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.