firewall test?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilAnsem

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
134
Hey

Ik zie overal antivirus software testen maar nergens een firewall test.
Weet iemand een site waar ze firewalls hebben getest?
 
Laatst bewerkt:
Niet vergelijkbaar.
Een firewall is vooral erop gericht om je poorten op stealth te zetten en uitgaande proggies onder je aandacht te brengen. Een virusccanner moet altijd bij de tijd zijn en de laatste virussen kennen en onderscheppen.Zo zjin er nog meer eisen.
 
maar ze testen ja ook anti virus software en dan zeggen ze welke goed zijn en welke niet.
Niet elke firewall is goed :P
 
Klopt. Over het algemeen zou ik geen heel erg slechte firewall kennen op die van Windows na dan!
 
Bij GRC.com kun je het een en ander laten testen.
Shields Up en Leectest.
*hier*
Er is er nog eentje. Die zoek ik straks op.

DEZE
 
Laatst bewerkt:
Elise wil je alsjeblieft eerst lezen wat mensen hebben gezegd?? :o
en over jouw antwoord raymond: zijn er dan geen firewalls die je comp langzaam maken??
 
Die zijn er wel. Norton is er zo één. Maar wat zegt het over de kwaliteit van de Firewall??
 
Elise wil je alsjeblieft eerst lezen wat mensen hebben gezegd?? In ieder geval kun je mijn links gebruiken of je uiteindelijk een goede firewall hebt genomen!
Zo ga je niet met iemand om die je probeert te helpen maar het net even verkeerd leest :mad:
En ook jij leest verkeerd. Ik heet Elisa! :p
 
sry over je naam en over de manier dat ik het vroeg: dat was helemaal niet verkeerd want ik zei alsjeblieft en "niet lees een beetje beter!" :P
En Raymon? ik wil graag een goeie firewall die je computer niet langzamer maakt ofzo
 
HIER is een site waar firewalls getest zijn.
Ik zag al de naam Norton. 't Is Duits.
Mocht je verder willen zoeken..........Tests Firewalls in Google typen.
 
Geplaatst door EvilAnsem


ehh misschien ben ik een zeur maar ik vind zonealarm echt lelijk eruit zien :D en als ik naar http://www.pcflank.com/art41c.htm dan zie ik dat er iets met zonealarm is

Het uiterlijk is het minst belangrijkste, als het maar werkt.
En wat betreft de link die jij geeft.......die is uit 2003....nauwelijks nog relevant te noemen aangezien alle software ontwikkelaars een versie of 4 verder zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan