firewall voor W8

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Heeft er iemand al een goede (gratis) firewall gevonden die werkt op W8?Ik heb altijd zone alarm gehad op mijn W7 en heb de meeste andere gekende reeds geprobeerd maar geen van allen werkt of kan zelfs niet geïnstalleerd worden,ook niet in de compatibiliteitsmodus.
Indien ik wil installeren met de compatibiliteitsmodus krijg ik toch nog de melding dat er compatibiliteitsproblemen zijn met het programma,zone alarm bijvoorbeeld kan toch geïnstalleerd worden maar mijn systeem was naar de vaantjes.
Ik heb nu het programma Windows firewall control dat werkt wel maar dar begrijp ik niet zo goed hoe het zit met die regels die je kan veranderen.Wat ik wil bekomen is dat ik volledige controle heb over het uitgaande verkeer,zodat er geen enkele app of programma op het net gaat zonder mijn definitieve of tijdelijke toelating.
 
Bedankt,ga dat proberen.Ik had juist een update gehad van die op mijn W7 en die werkte niet op W8.
 
Heb het dus terug geprobeerd en nu werkt de firewall inderdaad prima.Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan