firewall xp uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

great

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Ik kan het tabblad geavanceerd, bij netwerkomgeving niet vinden.

Dit staat in helpmenu van xp:
Firewall voor Internet-verbinding in- of uitschakelen
Open Netwerkverbindingen.
Klik op de inbel-, LAN- of snelle Internet-verbinding die u wilt beveiligen, en klik vervolgens op Instellingen van deze verbinding wijzigen onder Netwerktaken.
Voer een van de volgende handelingen uit op het tabblad Geavanceerd onder Firewall voor Internet-verbinding:
Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt inschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet in.
Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt uitschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet uit.

Dat kan ik niet doen omdat het tabblad er niet is.

Wie weet wel hoe ik op een andere manier de firewall kan uitzetten? of het tabblad kan vinden?

Start > verbinding maken > alle verbindingen weergeven > dubbelklikken op de gewenste verbinding > tabblad algemeen > eigenschappen > tabblad geavanceerd

Zorg wel dat je een andere firewall hebt draaien dan (ZoneAlarm bijvoorbeeld).

Succes
Coen.

Daar gaat het nu om, het tabblad "geavanceerd" is niet aanwezig in mijn xp versie.

Dat vind ik ook een vreemd verschijnsel, misschien heb je wat aan deze tip van Joepie?: *klik*

ga naar config scherm dan netwerkverbindingen klik met rechts op lan dan op eigenschappen dan geavanceerd

Geplaatst door sadhinoch
ga naar config scherm dan netwerkverbindingen klik met rechts op lan dan op eigenschappen dan geavanceerd

En dat geavanceerd is nou net het probleem qua tabblad.

lekker zo'n voor geinstalleerde pc waar beperkingen in zijn aangebracht.
pc helemaal schoongemaakt clean install voor xp en ja hoor het tabblad "geavanceerd" zit er wel bij.. eindelijk.

geavanceerd

Als je nofg een keer hetzelfde probleem hebt doe je het volgende:

ga in het register naar de volgende key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP en verwijder de map 25 en 26.
reboot en.....................?????? EUREKA

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan