firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
1.388
hallo welke firewall is beter norton 2003 of zonealarm mar is het nodig om nog een software matige firewaal er op te doen als k in mijn e-tech router een firewal hardwarematig heb zitten
 
De router controleert alleen binnenkomend verkeer. Een softwarematige firewall controleert ook het verkeer wat naar buiten gaat (trojans etc.) Ik gebruik ZoneAlarm Pro en bevalt goed.
 
duss ik kan er eiegnlijk ook beter nog een software matige bij zetten
 
Ja dat is heel verstandig. Mocht je dan ondanks het gebruik van virusscanner, AdAware of andere anti spy progs toch een trojan of een ander zichzelf uitvoerend progje op je pc krijgen, dan wordt je gewaarschuwd door je (softwarematige) firewall dat, dat progje contact wil maken met het internet. Op dat moment ben jij dus in alarmfase 2 :) en laat dat niet toe uiteraard.
 
welke firewall kan k het beste er op zetten dan norton firewall 2003 of zonealarm welke is het makkelijkst in gebruik en niet zo ingewikkeld
 
Tja ik heb beide geprobeerd en mijn voorkeur gaat uit naar ZoneAlarm. Maar ja er zullen evenzoveel voorstanders van Norton zijn die dat weer helemaal niet met mij eens zijn.
 
lol, sorry :), norton is gewoon op net iets meer gebieden beveiligd...

en een goede firewall is tegenwoordig (helaas) absolute noodzaak!!!


maar ik zeg NIKS verkeerds over zonealarm!!!! is een goed prog!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan