Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
IK heb een Firwall en norton security geinstalleerd, is dat normaal telkens ik een site open die firwall verschijn op het scherm, die rolt buit over het scherm, vroeger had ik dat af en toe maar nu meer , moet ik misschien ergens iets veranderen in de instellingen

Kijk even bij options en vink ,,show alert tracker" uit.

Ik heb het zelde 'prob'. Wat ik me afvraag is of het wel raadzaam is die uit te schakelen. Ik dacht namelijk, maar kan het heel goed mis hebben, dat die alert tracker juist bedoeld is om een waarschuwing te geven zodra je gehacked wordt?!
Groetjes,
Joep

Geplaatst door joepheldoorn
Ik heb het zelde 'prob'. Wat ik me afvraag is of het wel raadzaam is die uit te schakelen. Ik dacht namelijk, maar kan het heel goed mis hebben, dat die alert tracker juist bedoeld is om een waarschuwing te geven zodra je gehacked wordt?!
Groetjes,
Joep

Nou, gehackt worden? Is echt meer een waarschuwing, je krijgt dan eveneens een rood/oranje uitroeptekentje in je NIS-icoon rechtsonder. Rechtsklik er eens op, dan kan je de details van de (geblokkeerde) aanvaller opvragen. Je kan er voor kiezen om dat bolletje aan de zijkant uit te schakelen zoals Will-Will beschrijft.

Zelfs het icoontje op de taakbalk kun je uitzetten (indien nodig).
Bij mij staat anders constant het ! te knipperen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Will-Well
Zelfs het icoontje op de taakbalk kun je uitzetten (indien nodig).
Bij mij staat anders constant het ? te knipperen.

?<-- is toch echt een uitroeptekentje! :) Ja, is druk druk druk...:( daarom laat ik de bol en het icoontje staan, je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. :confused:

uitroepteken.gif
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan