firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Is er een goede firewall te dowloaden van internet ik gebruikte eerder Sygate in win 98.dat werkte goed, ik heb nu winxp maar daar werkt het niet mee samen. Iedere keer is internet heel traag of doet helemaal niets. Zijn er mensen die goede eraringen hebben met andere firewalls. Ik heb ook wel eens zonelabs gebruikt op win 98 maar dat liep op het laatst ook verkeerd na diverse updates.

Alvast dank.

ton magielse.

bedankt jongens ik ga ze zeker natrekken de tips van jullie.

ton magielse.

Laat ons maar even weten welke het geworden is en wat je ervaringen zijn. Horen we graag:thumb:

Ik ga voorlopig even de firewall van win xp proberen, mocht dit niet bevallen dan kan ik altijd de andere opties proberen.
Nogmaals bedankt.

Ton Magielse.

norton internet security 2004 werkt bij mij prima.

De firewall van sp2 is best te doen, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat als je eenmaal spyware hebt opgelopen en het contact zoekt om zichzelf uit te breiden, de windows firewall niet voldoende beschermd.

Windows firewall moet je IMO alleen gebruiken in combinatie met een router mits je zeker bent geen spyware op te lopen.

Wat betreft merk firewall sluit ik mij bij Raymond Bos aan, outpost pro 2.5 heeft MI de juiste mogelijkheden horende bij een firewall en verder, die op een intuïtieve manier in te stellen of desgewenst uit te schakelen zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan