firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoud 123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
163
mijn internet exploder word geblockt door een firewall (zij zone alarm) enig idee wat ik kan doen zodat ik mijn internet explorer weer kan laten werken?
 
1) Open ZA (ZoneAlarm)
2) Aan de linker kant, klik op "Program Control"
3) Klik zonodig op tabblad "Programs"
4) Scroll naar Internet Explorer, en plaats een groen vinkje in de kolom "Access" voor zowel "Thrusted" als "Internet"

:thumb:
 
Hmm, beetje vaag dan. Weet je zeker dat ZA 'm block?

Deze heeft trouwens ook interet access nodig: C:\WINDOWS\system32\svchost.exe?

En als je ZA installeerd, vraagt deze of hij automatisch toegang voor IE mag configureren...

Vanaf wanneer heb je trouwens problemen? Wat nieuws geinstalleerd ofzo?
 
ik was gister avond counter-strike aan het spelen en opeens kreeg ik het bericht dat internet werkt geblocked door "een" firewall :(
 
Dat is dan nog vager... Toevallig een router ofzo die iets blocked? En ik neem aan dat je totaal geen internet meer hebt...
Sorry, mijn ideeen raken even op... Firewall van XP sp2??
 
nee alleen ik heb geen inetrnet meer me broer en me pa me ma en me zusje wel :( maar ik kan ok niet ok het netwerk ik heb geen win xp sp2
 
Ik begin me eigenlijk af te vragen of het echt aan een firewall ligt. Weet je zeker dat je netwerkkaart ook nog werkt? Probeer bijvoorbeeld ook eens te pingen naar de router of andere PC's... Schakel ZA eens uit, en kijk nu eens of het werkt...
 
ik zal m zegen dat i z'n pc opnieuw moet intaleren kijken of hij dan weer inernet heeft want het licht niet aan de lan kaart ik heb er meerdere in gestopt
maar bedankt voor al je moeite:D
 
Ja opnieuw installeren zal dan wel zeker werken, maar dat kost dan natuurlijk tijd.
Als je dan toch die kant op gaat (tenzij iemand anders nog ideen heeft) :
1)Start eens op in veilige modus met netwerkondersteuning en kijk nu eens of het werkt.
2)Systeemherstel

suc6!
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan