Firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grote Bob

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Heey,

Sinds 2 dagen kan ik niet meer op mijn msn (Windows Live Messenger). Hij geeft aan dat ie geen verbinding kan maken omdat er mogelijk een firewall voorzit. ik heb mijn firewall van McAfee en windows uitgezet en nog geeft ie aan dat ie niet kan aanmelden.

Ik heb mijn live messenger al verwijderd van mijn computer en er daarna weer opnieuw geïnstaleerd, zonder effect helaas:( . Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Groetjes Bob

Ja ik gebruik een router, maar voorheen heb ik hier nooit last van gehad.

Ik gebruik live messenger al een tijdje en die router zit er al een jaar tussen, k heb er nooit problemen mee gehad.

Groetjes Bob

Maar hij geeft aan dat er mogelijk een firewall ingeschakeld is. En die van mcafee en windows staat uit. Dan blijft de router nog over. Je zou eens kunnen proberen door de kabel rechtstreeks op je pc aan te sluiten. Dus je router overslaan. Kan je zie of dat wel werkt.

wat voor foutmelding vindt je als je in het pop upje van live msn onder help kijkt

foutpo9.jpg

Dit is de fout die aangegeven word, en als ik hem zo op de modem aansluiut geeft ie precies hetzelfde aan

Laatst bewerkt:
Daar had ik ook last van... met een beetje geluk gebeurt het na een tijdje niet meer, heel raar. Maar als je toch persé om msn wilt kun je Gaim gebruiken. Deze weet om de een of andere manier de firewall te omzeilen (als dit het probleem is). Ik gebruik hem al een tijdje en ik vind het veel fijner in de configuratie. Grafisch is wel minder, maar ik vind het alsnog een prachtig programma!

Wat er onder help staat, werkt allemaal niet, hoe kna het ingodsnaam dat t van de 1 op de andere dag mn mdn neit meer opstart? ik hoop dat er snel iemand met een oplossing komt.

Groetjes bob

Heey, Ik kwam er gister achter waar het probleem zat, mn datum van mn computer stond niet goed, het was op mijn computer (vandaag) 22 juli ipv 22 aug:o , geen id hoe dat ineens veranderd kan zijn.

Ik wil jullie bedanken voor de hulp :thumb: :thumb: .

Groetjes Bob

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan