Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soedira

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Wie kan mij helpen met waarschijnlijk een heel makkelijke vraag? Ik ben er in ieder geval al de hele middag mee bezig en ik begin nu toch echt een beetje huilneigingen te krijgen:

Hoe kan ik in Fireworks zo'n zelfde document maken als te vinden in mijn bijlage? Het gaat om het 'SCAAL'-gedeelte. Als ieder letter een eigen gemaakt hokje is, zou je elk hokje apart moeten selecteren. Dat kan hier niet, behalve bij de foto's daarboven.

Ik hoop dat iemand het begrijpt (ik zelf niet meer zo goed) en mij een handje kan helpen.

Thanx en mijn dank is zeeeer groot!

Bijlagen

• scaal.gif
    scaal.gif
    6,4 KB · Weergaven: 42
Waarschijnlijk is het een plaatje wat eerst in een ander tekenprogramma is gemaakt en dan geimporteerd is in Fireworks.
Of het is wel gemaakt in fireworks en convert naar een graphic of er is een group van gemaakt

Groeten,
Olav

Dag Ventrue15,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb direct je advies opgevolgd, maar helaas kan ik alleen 'group' kiezen. 'ungroup' staat niet uitgelicht. Als ik 'group' klik met links, gebeurt er niets...

Groetjes

Hai Olav,

Jij ook bedankt voor je reactie. Heb je enig idee hoe de maker het in Fireworks gemaakt zou kunnen hebben?

Groetjes,

Hoi Soedira,

Ik denk dat de maker het in een ander tekenprogramma gemaakt heeft (zoals Olav zei).

Maar als je elk hokje appart wil is dit niet zo moeilijk te maken hoor:

Maak een vierkantje met de rectangle tool, geef deze de gewenste achtergrondkleur. Daarna Zet hier de letter S in m.b.v. de text tool. Selecteer daarna het vierkantje en de letter S (Shift ingedrukt houden). Rechtermuisknop en dan kies je voor group.

Deze procedure volg je voor de andere letters.

Mvg.

Ventrue15,

Ik ga het gelijk proberen. Nogmaals bedankt!

Groetjes

Ventrue15,

Het is me gelukt! Je bent geweldig! Zucht... het leven kan weer mooi zijn...

Groetjes

Geplaatst door Soedira
hahaha, ach, goed voor je ego...toch??? hihi

Hehehe ,
inderdaad Ventrue, lekker van genieten die complimenten ;)
Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan