firmware aankoop psp ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hallo,

Ik ben van plan een psp te kopen maar als ik er nu een zou kopen welke standaard firmware zou ik er dan bij krijgen? En kan ik met die firmware spellen vanaf mijn memory stick spelen of moet ik hem dan updaten naar een ander firmware?:confused:

Alvast bedankt.

Groetjes:agaroud9

Als je een PSP koopt kan je diverse types firmware erop krijgen.
De allernieuwste hebben vaak de meest recente updates erop staan.
De oudere psp's hebben oudere firmware.

Eenmaal thuis kun je de psp updaten.
Downgraden is illegaal, let hier wel op.

Als je een PSP koopt kan je diverse types firmware erop krijgen.
De allernieuwste hebben vaak de meest recente updates erop staan.
De oudere psp's hebben oudere firmware.

Eenmaal thuis kun je de psp updaten.
Downgraden is illegaal, let hier wel op.

ooh ok dus als ik nu een gloed nieuwe psp slim & lite in de winkel koop kan ik er van uit gaan dat er de nieuwste firmware op staat toch ?

Of in iedergeval redelijk nieuw. Is simpel te updaten via het netwerk op de psp zelf, via de website of door het kopen van een nieuw uitgebracht spel (deze hebben vaak ook de updates).

Van een memorystick spelen gaat alleen door van de officiele site oude ps1 spelen te kopen voor de psp en dergelijke of via de illegale manier.

Maar klopt het trouwens dat sony de psp's terug heeft gehaald en een antihack chip erin heeft geplaatst? Wat is hiervan waar? Want dan kan ik hem niet ombouwen als ik het goed begrijp?

Agaroud9,

Wil je je priveberichten even lezen? :thumb:

op de nieuwe psp's zit er een ta-088 moederbord in die kun je dus niet meer downgraden of een custom firmware opzetten. Maar ik zou nog wachten voor een psp te kopen binnenkort komt er een psp 3000 uit. Enkele veranderingen zijn dat er standaard een microfoon inzit. Er is een gsm-functie op. En het home-knopje is het playstation logo dat zijn de belangrijkste veranderingen.

ik heb gehoord dat dat maar geruchten zijn want er is al bekend dat er niet veel nieuws aan die psp is behalve dat ze er goedkoper troep in hebben gestopt zodat ze goedkoper psp's kunnen maken.Het lijkt erop dat de psp 3000 niets meer is dan een kleine verbetering van de psp slim lite.Maar ja sony heeft nog niets gezegd.Wie weet word het eindresultaat inderdaad een ingebouwde microfoon en een PS homeknop.Maar tot nu toe is er niet veel bekend.:rolleyes:

ik kwam terecht op pspchina of zoiets en daar konden ze foto's tonen. Ik heb ook ergens gelezen dat sony bezig is met het produceren maar ze nog niet heeft uitgebracht ik zou nog eventjes. Jammer genoeg heb ik al 1. Vorige vakantie mocht ik 1 kopen. We hebben naar Kortrijk moeten gaan om 1 te kopen. Een week later hoorde ik van een Nonkel dat er een nieuwe uit ging kopen. Daardoor heb ik nog een psp-1000. Ik zal geen nieuwe kopen. Ik ben aan het sparen voor het harde schijf.

die foto's van china ding ofzo waren alleen maar een model.Ze zeiden dat het uiteindelijke resultaat erg kan verschillen met de foto's zelf.Dus het is niet zeker of die microfoon er echt aan komt.Tot nu weet ik alleen dat sony een testmodel heeft gestuurd naar ene FCC die apparaten test.Je kreeg weinig te zien dan alleen maar wat antenna verchuivingen enz.De grootste verandering aan de psp 3000 zit denk ik meer onder de motorkap.

Laatst bewerkt:
de grootste veranderingen zijn een beter helderder scherper kleurrijker beeldscherm en een ingebouwde microfoon :D

klopt ik heb net het nieuws gezien.

Geweldig!

Mijn eerste psp : psp 3000.

nog een geluk dat je gewacht hebt anders had je nog een oude psp-2000 in de plaats van een psp-3000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan