firmware update

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenhoorn

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
mijn vraag is ik ben in het bezit van een lg dvd rwr. ik had wat problemen met branden.
ik heb toen een firmware update gedaan op aanraden . met het gevolg dat mijn dvd recorder nergens meer op reageerd hij leest geen enkele schijf meer . en werpt de schijfjes er uit kortom hij doet niks meer ook geen audie cd.
kun je me astublief helpen
vr.gr.eenhoorn

Proberen om de oude fimware-versie terug te flashen, maar of dat lukt...

Net zoals je die nieuwe erop hebt gezet, maar dan de oude versie weer

Net zoals je die nieuwe erop hebt gezet, maar dan de oude versie weer

Ik denk dat misschien daar het probleem zit, lees even heel goed op de site van de fabrikant de procedure door, voor je eventueel de schijf onherstelbaar beschadigd

suc6 ;););)

fitmware 3

sorry hoor maar ik snap niet wat je bedoeld ik heb mijn brander gwoon aan gesloten en ingebouwd in mijn pc waarn hij hem zelf instaleerde dat heb ik nu ook weer gedaan alles uitgeschakeld in apperaat beheer pc opnieuw opgestart alles weer ingeschakeld meer is er niet te instaleren

ik heb toen een firmware update gedaan op aanraden

Maar bovenstaande zeg je zelf in je startpost...

Heb je nu een firmware upgrade gedaan of windows alleen de drive opnieuw laten installeren???

firmware

ik ben naar de site van lg gegaan en heb daar een firmware update gehaald dat was in een zip bestand met een beschrijving van de fabrikant hoe ik dat moest doen ik heb de zip opgeslagen en daarna uitgepakt en toen geinstaleerd

WEL een firmware upgrade dus.

Probeer dat dan nog een keer, maar met de oude firmware volgens de handleiding van LG

firmware

handleiding van lg heb geen ik heb de firmware opnieuw geinstaleerd zonder resultaat
ik wil uw wel heel hartelijk bedanken voor de hulp

ik denk dat het een nieuwe speler word ik kom er niet meer uit
eenhoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan