firmware upgrade philips

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel112

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
686
Ik wil mijn dvd-speler upgraden (is dit echt nodig?) Het is een philips no: dvdr3330h/19. ik ging dus naar de site van philips en downloade daar de firmware upgrade Ik las de instructies en voerde die uit hoewel ik niet hellemaal zeker weet of ik het goed heb gedaan. maar toen ik de dvd in de dvd-speler stak kreeg ik een disk fout. Heeft er iemand ervaring mer firmware te downloaden en installeren? Is dit wel echt nodig? en met wel programma kan je ze best branden?
 
Je bent dus eigenlijk met iets begonnen waar je zelf al niet zeker van was of het nodig was!!
Het was inderdaad niet nodig als alles gewoon werkt. Nou heb je dus een niet werkend station als ik het begrijp?
 
Jawel hoor de dvd-speler werkt nog wel hoor ik las gewoon in de hanleiding dat je hem regelmatig moet updaten.
 
In de instructies staat duidelijk: een CD of CD-RW gebruiken.

Jij gebruikt (volgens je eigen woorden) een Dvd om de firmware te upgraden.

Probeer het met een CD of CD-RW.

Succes,

Tijs.
 
Ik denk dat je de schijf in je branderprogramma niet 'afgesloten' hebt (zoals in de handleiding wordt geëist).

Als je de bestanden vanuit Verkenner op de schijf hebt gezet, dan is de schijf niet afgesloten.

Afgesloten betekent, dat er op de schijf niets meer bijgezet kan worden.

Probeer de schijf alsnog in een fatsoenlijk brandprogramma als Nero af te sluiten (als dat nog niet gedaan was).

Tijs.
 
heb ik ook al geprobeerd maar vermits het toch niet nodig is laat ik het maar of doet iemand dit wel regelmatig en merk je een groot verschil?
 
Firmware Dvd 3330h/19

HALLO HIJ DIE PROBLEMEN HEEFT MET UPDATE VAN ZIJN DVD SPELER VOOR UPDATE MAG MET MIJ CONTACT OPNEMEN IK HEB EEN CD EN OF EMIALBESTAND DIE IK DAN KAN TOESTUREN
MIJN EMAILADRES IS MARIN7@HETNET.NL
GROETJES RINI VAN STRIJP DEN BOSCH
 
Ik wil mijn dvd-speler upgraden (is dit echt nodig?) Het is een philips no: dvdr3330h/19. ik ging dus naar de site van philips en downloade daar de firmware upgrade Ik las de instructies en voerde die uit hoewel ik niet hellemaal zeker weet of ik het goed heb gedaan. maar toen ik de dvd in de dvd-speler stak kreeg ik een disk fout. Heeft er iemand ervaring mer firmware te downloaden en installeren? Is dit wel echt nodig? en met wel programma kan je ze best branden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan