firmware upgrade

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Hallo,

Weet iemand waar ik K3765 firmware upgrade, gratis en veilig kan downloaden.

Op Vodafone site zelf staat het niet meer, als zeiden ze in winkel van wel.

alvast bedankt.

gr wvm

Deze had ik ook al gevonden. Maar dan moet je een lettercombinatie, die daar in gekleurde vlak staat intikken........dat doe en deed ik dan, en dan kwam er weer een combinatie. Iedere keer zeggen ze..........niet herkend.

En ben daar al meerdere malen bezig geweest.

Misschien nog andere suggesties.........maar bedankt voor meedenken alvast.

Ben hem nu probleemloos aan het downloaden.
Denk eraan dat de combinatie hoofdlettergevoelig is.
Je kunt me ook je e-mail adres sturen ( niet hier vermelden) dan zorg ik dat het bestand bij jou komt.

Dat zou geweldig zijn.

Mailadres dan in prive mail sturen...........

Super bedankt.

Kheb gestuurd.........kweet niet of tie goedgegaan is.

Als ik vanuit mijn wvm letters op privemail klik, komt er dat t alleen geldt voor speciale leden of zoiets.

Je hebt zo je best gedaan, tis een prima manier.............en ik was ook een heel eind.....en toen kwam het punt, waar t om gaat weer opsteken.

Mn internetverbinding is niet optimaal. Dus download stond stil,.......en weer opstarten ging niet.........JAMMER...........
Denk, dat ik zal moeten wachten tot mijn nieuwe sticky, dat is een zwarte, die dus bij 2gb kontrakt gegeven was, weer terugkomt. Die is namelijk teruggestuurd door de vodafone winkel,omdat hij zelfde gebrek vertoonde, als mn huidige stikcy.
Die zwarte werkte dus ook niet goed, en werd bovendien heet............iets wat niet mag.

Als advies zeiden ze dus, mn ´oude´sticky te upgraden.............wat ondanks alle goede bedoelingen,die als hulp gegeven zijn, niet wil lukken.

Kan het vanavond.......laat.......nog eens proberen.

Maar nogmaals bedankt voor alle steun, hulp......enz enz.
mvgr wvm

De downloadlink in de mail die ik je heb gestuurd, blijft ong. een week geldig.
Dus als je het nogmaals wilt proberen....:)

Dat had ik gezien.......en ga het zeker weten vanavond nog eens proberen.....eg wel...

wordt vervolgd....

Tis gelukt.

Bedankt voor alle hulp en steun.

mvgr wvm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan