Firmware upgraden Samsung Galaxy ace s

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjburg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
Ik stuit op een ander probleempje.
Om de firmware te kunnen upgraden moet wel "kies" werken en moet je toch ook een verbinding kunnen leggen met je mobiel.
En daar heb je de goede driver voor nodig.
Kies staat nu op de computer, dubbelklikken start de kies niet op.
Mobiel aansluiten, dan vraagt de computer om een drive.
Wat moet deze klungel doen?

computer: Windows Vista
mobiel: Samsung Galaxy ace s

Laatst bewerkt:
Probeer eerst via Wifi je telefoon te updaten. En installeer kies correct. Als je kies zover krijgt om op te starten haalt hij ook meteen nieuwe drivers. Dus gewoon nog een keer opnieuw installeren zou ik zeggen.

Welkom hjburg,

Ik heb van je bericht een nieuwe vraag gemaakt. Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic dat bovendien al een jaartje oud is.
Veel succes

Het programma Kies wilde niet starten na installatie.
Verwijderen en opnieuw installeren, daarna lukte het wel.
Twee dingen deed ik anders bij het opnieuw installeren.
#1 De telefoon was niet verbonden via de usb (dat was de eerste keer wel het geval)
#2 Na het voltooien van de installatie vinkte ik direct opstarten uit, liet de computer even met rust en startte daarna pas KIES op.
Het werkt nu prima. Na het aansluiten van de telefoon werden inderdaad de drivers automatisch opgehaald.
Ook kan ik nu foto's snel uploaden naar de telefoon via de windows verkenner, met andere woorden zonder gebruik te maken van KIES.
KIES werkt overigens prima totnogtoe.
De aanwijzing van Harm1 om er toch maar eens voor te zorgen dat eerst KIES moest werken hielp mij, bedankt Harm1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan