First Person Shooter

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik vos

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
717
Hallo, welk spel, zoals Medal Of Honor Frontline, is een mooi spel voor de gamecube? welke moet ik gaan halen, of waar moet ik op wachten?
 
mgs.

Het eerste Metal gear Solid spel komt uit voor game cude name lijk MGS:twin snakes. En ik zou die gaan halen :) of het wat MGS: snakes eater
 
Re: mgs.

Geplaatst door game-master
Het eerste Metal gear Solid spel komt uit voor game cude name lijk MGS:twin snakes. En ik zou die gaan halen :) of het wat MGS: snakes eater

Dat is geen FPS, maar een Stealth Based-game.
 
Ik heb twee hele mooie/leuke/spannende first person shooters. Namelijk: medal of honor frontline en James Bond Nightfire. :thumb:
 
Is de singleplayer ook de moeite waard van MOHF?
En zijn er nog andere spellen met multiplayer als medal of honor frontline voor de cube?

Maar Nightfire hoef ik niet, en spellen waarbij je het hele ventje ziet al helemaal niet.

Deze spellen heb ik al, ik wil alleen nog een mooie FPS erbij zoals MOHF, iemand een idee?

Gamecube

- Metroid Prime
- Mario Sunshine
- (als hij uitkomt) Mario Kart Double Dash

PS2

- Tekken Tag Tournament
- Grand Turismo 3
- GTA 3
- Soldier Of Fortune Gold Edition
- FIFA 2003
 
Laatst bewerkt:
Bij james Bond zie je helemaal niks van het mannetje. ;) Maar de multyplayer is echt de moeite waard. Medal of Honor heeft echt een flut mulyplayer ( ben ik eerlijk in :) ) maar die heeft weer toppie single player missies. Dus waar gaat het het meeste om? Multyplayer of singleplayer?

P.S. ik ga straks toch toevallig naar de E- Plaza dus ik zal eens kijken of ik nog meer goeie spellen vind voor jou. ;)
 
Heeft Nightfire echt zo'n vette multiplayer? en singleplayer?
Kan je ook in voertuigen ofzo?
(ik vind die multiplayer van MOHF best gaaf eigenlijk...)
 
Ehm bij nightfire is een missie in een helikopter, 3 auto missies: 1 in parijs 1 onderwater en 1 midden in de jungle. Voertuigmissies genoeg dus. Ik vind de mulyplayer heel goed. Redenen: genoeg wapens ( sets), genoeg landschappen, en je kunt Bots instellen. :thumb:

(ik vind die multiplayer van MOHF best gaaf eigenlijk...)

Ik vind em saai omdat je er geen bots bij kan instellen. Maar smaken verschillen. :D
 
ja dat klopt, maar als je met z'n vieren doet ofzo dan is het wel leuk, ik heb het alleen nog maar met z'n vieren gedaan...
Je kan dus met Nightfire wel alleen multiplayeren... en bij MOHF niet...
Maar komen er binnenkort ook andere spellen als deze uit? of is dat nog niet bekend?

o ja, zijn er ook voertuigen in de multiplayer?
zoals bij C&C Renegade?
(jammer dat die er niet is voor de cube...)
 
Laatst bewerkt:
Yep je kunt in de multyplayer met kleine voertuigjes rondrijden/ vliegen. Want er zijn tanks: hebben machine geweer en schieten granaten af. En er zijn heli's die overal kunnen vliegen en een machine geweer hebben en raketten afschieten.
Je kunt bij nightfire niet alleen multyplayeren ( net als bij MOHF) je moet met z'n 2 en ( of meer) zijn. Maar je kunt dan wel met z'n tweetjes in 1 team tegen 6 bots die je zelf kunt instellen vechten.
ik wet niet of er binnenkort meer shooters uitkomen.

Maar ik vind het twee toppie spellen! :thumb:
 
Oke bedankt, dan ga ik (denk ik) nightfire kopen, en dan wachten op Mario Kart Double Dash:)
 
Graag gedaan. Denk je dat je online gaat bij mario kart?

P.S. Nightfire kost nu bij e-plaza en bartsmit ( maar?) €29,95. :)
 
Time splitters 2 > Pracht game, zeker de multiplayer met dat spel ben je wel ff bezig.
Metrio Prima > mega must have, Die game moet je gewoon hebben.
 
Metroid Prime heeft geen multyplayer. :(

En volgens mij vond ehmmm Erik Vos dat wel belangrijk.
 
Geplaatst door dude90
Metroid Prime heeft geen multyplayer. :(

En volgens mij vond ehmmm Erik Vos dat wel belangrijk.

Die mis je echt niet bij dat spel :p. Geloof me als je der mee bezig bent zal geen enkel moment in je op komen dat er multiplayer in moet. Naar mijn menning had dat het spel alleen maar minder gemaakt aangezien je multiplayer heel moeilijk in zo'n soort game kan doen.

Anyway ik raad je ze beide aan maar mijn voorkeur gaat naar metriod prime :p Als is het zonde om time splitters niet te kopen.
 
Timesplitters (1/2) is idd erg leuk en Nightfire is ook wel vermakelijk. Maar voor FPSen koop je toch geen Gamecube? Daarvoor moet je naar de concurrentie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan