First Person Shooters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zleek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hi,

Wie weet er gave FPS? Realistische spellen à la Mohaa en Call of duty vind ik gaaf. (Far cry was gaaf tot die monsters kwamen)

Hoi,

Delta Force
Delta Force 2
Delta Force Task Force Dagger
Delta Force Black Hawk Down
Perimeter
Stalker - komt nog uit.

Groetjes, Dj Viper

de oude Delta Force games zijn helemaal niet realistisch ;) dus die zou ik niet nemen

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
de oude Delta Force games zijn helemaal niet realistisch ;) dus die zou ik niet nemen

Delta Force Black Hawk Down is anders zwaar realistisch

Hoi,

Zekers zijn de oude delta force games ook heel realistish voor die periode dat ze gemaakt werden dan heb ik het over deel 1 en 2 waren ze heel realistisch...

Groetjes, Dj Viper

Novalogic Games Dyhard...

Geplaatst door Franz

Delta Force Black Hawk Down is anders zwaar realistisch

Ik had het toch over de oude Delta Force games :rolleyes:

Even verplaatst. Kijk voortaan even goed waar je je vraag neerzet.

Hoi,

Lijkt er wel een wat op.. heb hem nog niet gespeelt.. misschien dat ik wat te voorbarig was om die op de lijst te zetten..

Groetjes, Dj Viper

Ik ben nu bezig in Splinter Cell, pandora tomorrow. Erg gaaf spel!!! Al is de besturing in het begin een beetje lastig.

Is inderdaad even wennen :) Heb de demo er van gespeeld en is best flitsend:thumb:

Geplaatst door Zleek
Ik ben nu bezig in Splinter Cell, pandora tomorrow. Erg gaaf spel!!! Al is de besturing in het begin een beetje lastig.

Dat is geen FPS. Ik dacht dat je om FPS-shooters vroeg. ;)

De missies in de openlucht in FarCry zijn ook best aardig...alleen jammer van al die irritante mutanten (maar die zitten gelukkig vooral binnen)...:)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Is inderdaad even wennen :) Heb de demo er van gespeeld en is best flitsend:thumb:

Ok het is geen FPS. Maar wel erg gaaf. Zijn meer van dit soort spellen? Of handige sites misschien waar je dit soort dingen kan zoeken...

Joint Operations - Raising Typhoon.

//:D Typhoon Rising bedoel ik:o

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zekers gaaft spel Joint Operations, moet hem nog op internet proberen is er speciaal voor gemaakt om the multiplayen...

Groetjes, Dj Viper

Raven Shield.. btje oud maar zeker een leuke FPS. Maar CoD en MoHAA blijven het leukst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan