FIX-IT Utilities 4.0 :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
ok ik had vandaag dus een virus en pas ongeveer een UUR nadat ik er ZELF achterkwam kwam mijn virusscanner FIX-IT er achter!!!

ik vindt dit (mits dit geen instelling is uiteraard) dus SLECHT

nu vraag ik mij dus af is FIX-IT antivirus een betrouwbare scanner die goed is om mijn systeem te scannen terwijl ik aan het downloaden gamen etc ben of is dit een tooltje wat alleen werkt als ik ga scannen???

en hoe stel ik dit in iemand tips want ik heb t idee dat ik iets in moet stellen

Vr groet Ecl1pse

Ik geef je een hele goeie tip, neem een andere virusscanner, bijvoorbeeld Norton Anti-Virus of McAfee.

Hoi,

Fix-It maakt gebruik van de PC-Cillin engine.
Met de definities van PC-Cillin is niets mis (zie housecall) maar de engine is niet werkelijk topklasse.

Kijk
hier eens rond voor wat beters.

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door Pieter Arntz
Hoi,

Fix-It maakt gebruik van de PC-Cillin engine.
Met de definities van PC-Cillin is niets mis (zie housecall) maar de engine is niet werkelijk topklasse.

Kijk
hier eens rond voor wat beters.

Groetjes,

Pieter
Handige link, maar volgensmij hebben ze de meest gebruikte (en in mijn ogen de beste) virusscanner, Norton Antivirus, overgeslagen. Of ben ik nu blind? Wel raar hoor....

Staat je virusscanner wel op AutoFileScan ?? Het is een onderdeel dat je apart moet installeren, anders doet ie het niet.
Waarschijnlijk wel, maar je weet maar nooit.

Geplaatst door Lekkere Kwal
Handige link, maar volgensmij hebben ze de meest gebruikte (en in mijn ogen de beste) virusscanner, Norton Antivirus, overgeslagen. Of ben ik nu blind? Wel raar hoor....

Norton en McAfee had Caspar107 al genoemd.
Ik gebruik zelf ook NAV trouwens.

Groetjes,

Pieter

hoi,

omdat NAV voor men p2 350 192 ram nogal zwaar is gebruik ik de AVAST4 home edition.Dit proggie werkt goed en vraagt niet te veel van het systeem.
Het is volledig gratis en wordt automatisch ge-updated.

greetz

jean

Ecl1pse,
Verwijder Fit-it even en installeer hem opnieuw als je niet zeker bent ervan. Dan wordt alles in de standaard waarde gezet weer.

Maar om eerlijk te zijn kan ik je ook een betere vrus scanner aanbevelen. Norton antivirus 2003 of Norton internet security 2003 (AV met firewall) is een stuk beter. Je kunt hem van hier downloaden:

http://www.symantecstore.com/dr/sat...0023&xid=27683&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0

http://www.symantecstore.com/dr/sat...0023&xid=27683&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan