Flah-player updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Als je flashplayer niet helemaal up to date is dan krijg je daar wel eens een melding van op een site waarna je hem dan kunt updaten.

Maar waar komt die melding nu vandaan ? Is dat een regel die je in je script moet plaatsten ..... ?

Jacco

Geplaatst door Bruce The Boss
Als je flashplayer niet helemaal up to date is dan krijg je daar wel eens een melding van op een site waarna je hem dan kunt updaten.

Maar waar komt die melding nu vandaan ? Is dat een regel die je in je script moet plaatsten ..... ?

Jacco

Komt van IE af denk ik.

neen.. komt bij de flashplayer zelf vandaan.

Stel je hebt de flashplayer 5 (zijn er nog zat)...
die ondersteund lang niet alles wat er in MX zit.

Heb je dus een flashMX(6) animatie, dan krijg je vanzelf een schermpje..

t.

Kun je dan uitzetten of de computer wel of niet moet controleren op een nieuwe versie.

Ik heb n.l. zelf een site gemaakt en toen ik op een bepaalde computer naar mijn eigen site ging toen kreeg ik die melding niet en toen ik naar een andere site kreeg toen kreeg ik die melding wel.

Snap ie ?

Jacco

Met welke versie van Flash is jouw site gemaakt, en welke de ander? Want ik weet wat je bedoelt, www.alfrink.nl is gemaakt in Flash 5 en Flash player 6 vond dat prima. Maar toen ik naar de "jij wilt bij de politie" pagina van www.politie.nl ging kreeg ik opeens de vraag of ik 7 wilde downloaden.

welke versie

hallo

Hoe kan ik zien welke versie van Flash ik heb op mijn computer? En die evt. upgrade, is die gratis?

thanxx
debby

Geplaatst door XP_PC
Ga naar een site met een Flash-filmpje ( www.macromedia.com , www.flashfreaks.nl , www.alfrink.nl ) en klik rechts op het filmpje. Dan zie je de versie.

Ok, ik heb nu 7 , bedankt.
Wel raar dat mn zoontje sommige spelletjes niet kan spelen bv www.funnygames.nl en dan skate 3. Heeft dit niks met flash te maken misschien. Kunnen jullie ns proberen of dit wel gaat. Als je op play drukt dan sluit ie alles automatisch af en gaat hij terug naar het bureaublad. IE wordt helemaal afgesloten.

bedankt hoor
debby

Geplaatst door XP_PC
Ik kan hem spelen.

Weet je misschien hoe het kan komen dat ik hem niet kan spelen? (mn zoontje speelde dit wel altijd toen ik nog windows 98 had en is nu teleurgesteld, namens hem ook bedankt !!!)

thanxx

weet iemand het??

Weet iemand anders misschien hoe het komt?
Bv. hij gaat naar een pagina en wil iets doen, en dan wordt ineens IE afgesloten en gaat hij naar het bureaublad terug.

thanxx
debby

je zou IE even kunnen repareren met de repair functie, en de flash 7 player opnieuw instelleren.

t.

Geplaatst door teacher
je zou IE even kunnen repareren met de repair functie, en de flash 7 player opnieuw instelleren.

t.

Oke, hoe kan ik dit repareren? (IE) ??

thanxx
debby

bij configuratie> software

Microsoft internet explorer (blabla bla)

Kiezen voor "verwijderen"

Dan krijg je vanzelf een schermpje waar je kiest voor "repareren"

(ik weet niet precies de namen, maar zo kim je er wel uit denk ik.

t.

Geplaatst door teacher
bij configuratie> software

Microsoft internet explorer (blabla bla)

Kiezen voor "verwijderen"

Dan krijg je vanzelf een schermpje waar je kiest voor "repareren"

(ik weet niet precies de namen, maar zo kim je er wel uit denk ik.

t.

Dan kan niet, dan krijg ik ongeldig INF bestand,
ik heb XP , misschien moet dat daar anders???

gr
debby

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan