Flash 9 werkt niet in IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quatroking

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Berichten
155
toen Flash 9 uitkwam, had ik IE7 al een paar weekjes. Nadat ik m'n flash had geupdate, laad hij NIKS meer. geen 1 filmpje, spelletje, of ander flash-gestuurd dingetje in IE. Gek genoeg, werkt hij wel in Firefox. Nu is mijn firefox verpoept en laad hij geen sites met veel plaatjes, en ben ik verplicht om een uitgemelkte USB versie te gebruiken, die haast niks opslaat. Heeft iemand anders dit probleem? Ik zie flash namelijk als zo'n beetje het hart van internet-entertainment.

Alvast bedankt!
~Q
 
Verwijder FP met "uninstall_flashplayer.exe"
Installeer opnieuw flashplayer en shockwaveplayer.
 
al gepropeerd, had geen succes. Kunnen jullie je voorstellen hoe poep het is om geen flash in IE te kunnen gebruiken, met een stukke mozilla, als je programmeert in flash 8 pro? niet leuk.
 
weet niemand een andwoord hierop? ik heb al een mail naar microsoft en adobe gestuurd, waarop microsoft zegt dat ik adobe moet contacteren en adobe zegt dat ik microsoft moet contacteren.
 
weet niemand een andwoord hierop? ik heb al een mail naar microsoft en adobe gestuurd, waarop microsoft zegt dat ik adobe moet contacteren en adobe zegt dat ik microsoft moet contacteren.

Ja als er 2 partijen bij betrokken zijn legt de ene nogal snel de schuld bij de ander ;)
Zelf programmeer ik in flex en die gebruikt ook Flasplayer 9 en bij mij doet die het perfect in IE. Heb je al de laatste updates al geïnstalleert van je IE?

Vraag mij wel af hoe het komt dat opeens je beide internetbrowsers om zeep zijn :confused: Mss eens Netscape of Opera der ook op zetten? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan