flash banner maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvl

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
51
hallo

ik wil voor op mijn website (www.vluttikhuizen.nl) waar nu nog links boven een foto staat graag een flash banner maken. verschillende foto's die na een aantal secondes weer overgaan in andere foto's. ik heb het programma flash CS5, maar er totaal geen verstand van. Wie kan mij vertellen hoe je zoiets moet maken?

alvast bedankt!

mvg, Tim
 
hallo

ik wil voor op mijn website (www.vluttikhuizen.nl) waar nu nog links boven een foto staat graag een flash banner maken. verschillende foto's die na een aantal secondes weer overgaan in andere foto's. ik heb het programma flash CS5, maar er totaal geen verstand van. Wie kan mij vertellen hoe je zoiets moet maken?

alvast bedankt!

mvg, Tim

Wil je het zelf maken?
Zo ja: Lynda.com en leer actionscript 3.0

wil je het niet zelf maken?
Omdat het maar om een "simpele" banner rotator gaat kan je dit maken ZONDER flash! Dit heeft als voordeel dat de webgebruiker GEEN bezit moet hebben van flashplayer.
zelf raad ik u dus aan om een jQuery image slider te gebruiken zoiets als http://nivo.dev7studios.com/ deze. Er is genoeg uitleg bij om dit te implenteren in je site.

Mvg, Dieter
 
In Flash CS 5 zitten tutorials om te leren hoe het programma werkt. Als je de basisvaardigheden van Flash onder de knie hebt kun je ook een banner maken.

Maar: als je kan werken met HTML, CSS en Javascript kun je inderdaad beter jQuery gebruiken. Flash is niet eenvoudig te leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan