Flash Banner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsie

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met Flash banners proberen te maken.
Echter kom ik er niet uit. Ik probeer het met adobe flash dit vindt ik een nogal moeilijk progamma. Is er iemand die een makkelijker progammaatje voor me weet of kan iemand me precies uitleggen hoe ik flash banners kan maken met adobe flash. Het gaat hier om een simpel flash banner met een hoofdtitel en een paar kenmerken die dan voorbij moeten komen.

Alvast heel erg bedankt

Thijs

oke bedankt :)
Ik zal even kijken.
Als ik vragen over het prog heb kan ik dan bij jou aankomen?

Thijs

oke ik heb al metteen een vraag.....
Hoe kan ik de teksten laten inkomen?

Thijs

kijk ik heb nu effecten van dat ik de tekst maak en dan is hij al metteen in de banner.
Ik wil graag dat hij rechts in komt dan blijft hij in het midden staan en dan gaat hij weer boven weg. Of zoiets ik hoop dat je het begrijpt

Thijs

dan stel ik maar metteen nog een vraag xD
Als ik hem klaar heb en ik druk op publish dan moet ik registreren als ik dat invul krijg ik een error? wat moet ik doen??

Thijs

ja oke maar dan blijft ie in het beeld hangen en dan ga ik naar volgende scene en dan valt ie weg ik wil het wel mooi vloeiend houden

ik gebruik nu swish minimax alleen ik heb een vraag ik heb mijn banner helemaal af kan ik hem ook als een .gif afmaken? zo ja, hoe?

Thijs

oke ik snap niet waarom jij nu iets tegen mij hebt ofzo maar ik heb het gezien en het kan wel dus geef alsjeblieft even een antwoord die je zeker weet:o

Je zult daarvoor even een convertor moeten zoeken van "flash to gif converter"

ik snap ut niet maar ik heb het gewoon als een .gif kunnen opslaan en gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan