flash card reader en usb werken niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter pieyo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je dan naar de chat ?
Wanneer je daar op mijn naam klikt kun je prive chatten en de codes doorgeven.

Ik zou ook nu wel even kunnen hoor

Groeten Marcel

Hoi
probleem is nog niet opgelost, maar misschien kan en wil je me helpen met een volgend (en misschien heeft het allemaal wel iets met elkaar te maken):

Wanneer ik de computer in standby (slaapstand) zet, gaat hij na een bepaalde tijd gewoon weer aan!

groeten
pieter

Ergens anders las ik van jou:
hier kun je een programmaatje downloaden wat kijkt welke BIOS je hebt en of er updates voor zijn.

Dat heb ik ook eens gedaan en 31 % was slecht. Ook de Bios Phonix Award was niet goed. Misschien heeft het hier allemaal mee te maken, maar ik durf daar niets in te veranderen.
Op de Medionsite stond ook een update (bio 7318), die heb ik gedownload en op mijn D schijf gezet, maar weet en durf niet wat er mee verder te doen.
(en of het uberhaupt zinvol is)

heb uiteindelijk systeemherstel kunnen doen, in de veilige modus
en toen kwam de cardreader weer terug

Ik raad je sterk aan om een backup te maken van je drivers. Zoals je gemerkt hebt is (bijv.) van die cardreader blijkbaar geen driver meer te downloaden.

Programma dat je kunt gebruiken is: Driver Magician Lite

Tijs.

ok ga ik doen
moet ik dan alleen de rood aangegeven dirvers back uppen
kan dat bv het beste naar de D schijf?

Als de rood aangegeven drivers NIET met Windows meekomen, dan zou dat genoeg zijn.
Als je twijfelt: Gewoon alles backuppen.

En natuurlijk naar een andere schijfletter laten zetten als waar Windows op geïnstalleerd is.
Beter nog: Overbrengen op een memory-stick of cd-rom, zodat (als de hele pc/harde schijf crasht) je het bij de hand hebt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan