Flash dobbelstenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Nou ik heb een bord (zonder frames hahaha

Dus enkel een vierant ol

Hoe kan ik dobbelstenen laten rollen, lier gezegd dat ik steeds een random getal krijg

En, hoe gaat dan mijn poppetje lopen lol
Hoe kan ik instellen welke richting deze opgaat?
zie het als een soort triviant

oftewel je hebt een vierkant gemaakt en je wilt dat wij de rest maar voor je doen

is dit een schoolopdracht? wat heb je tot nu toe zelf al aan code en wat heb je al opgezocht om hieraan toe te voegen/wat je zou kunnen helpen?

Beste

Dit is absoluut geen school opdracht
Ik heb geen kennis van action script
Ik heb gegoogles maar van dobbelstenen kom ik niet echt ver

tutorials, ja die zijn er

ik wil graag een simpel spel maken voor op mijn nieuwe website

het hoet niet perse dat die dobbelstenen rollend over het bord rollen maar gewoon een ander getal komt

Wel weet ik hoe je foto annimaties maakt e motion tween maar heb geen kennis van action script

lijkt het je misschien een idee om je daar eerst eens in te verdiepen voordat je hier komt vragen om iets dergelijks? je wilt dus kennelijk dat wij een spel voor je gaan maken, gratis, dat jij op je site kan zetten en 'met de eer kan strijken'?

ik pas.

wellicht wil iemand anders dit voor je doen, maar ik denk dat je het zelf al een beetje verpest heb door niet te laten zien dat je er zelf ook maar enkele moeite voor wilt doen/hebt gedaan.

Beste

Ik ben druk aan het zoeken op internet
Maargoed Bedankt

Hartelijk dank

Ik ben ook dom ook ik zoek alleen nederlandse blogs af

Nou hartelijk dank dat u de de moeite neemd om me nog te helpen

Maar dit word mijn eerste flash game dus zal nog veel vragen stellen

dat kan hoor en wilde ook zeker niet ontmoedigen, maar juist het zelf proberen, zelf zoeken e.d. is waar je het meest van leert. sowieso zou een tutorial vanaf scratch een goed idee zijn als je serieuze interesse hebt om te leren programmeren.

Beste

Harelijk dank voor uw hulp !!
Uiteraad heb ik dit zelf in elkaar gezet,

ik heb een aantal jaar geleden een cursus gevolgt maar daar werd gen game maken in besproken

Zo moet ik een actie aan de dobbelstenen koppelen maar daar moet ik weer naar opzoek

Eerst wail ik die tutorial maken en niet downloaden

Maar nogmaals bedankt voor uw hulp

sorry ik heb geen flash geinstalleerd en kan dit dus nu ook niet checken... weet je zeker dat je alles exact hebt nagemaakt? probeer het anders gewoon nogmaals, leer je alleen maar meer van :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan