flash downloaden??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

d@@ntje

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
ik heb via macromedia geprobeert flashplayer te downloaden (want voor bepaalde sites heb ik die nodig)maar dit lukt niet krijg overal witte blokjes en een rode kruis wil ik spelletjes spelen etc ik ben echt een leek kan iemand mij helpen op een manier dat ik het kan begrijpen want die termen?????
alvast bedankt

bedankt andre
maar het lukt nog niet krijg de logo om te downloaden en dan.............. blanco scherm met rechts boven in klein wit blokje met een rode kruis
Kan het niet zijn dat er op de internetopties beveiligde opties zijn die zijn uitgeschakeld ik zou het anders ook niet weten
toch nogmaals bedankt

en....
geef even door met welk systeem je werkt en wat voor internetverbinding je hebt.

ja dat klopt bij het surfen komen die blokjes inderdaad vaak tevoorschijn
en wat betreft je andere vraag ik zei al ik ben een oen wat betreft die andere vraag wat bedoel je daar mee??
Dom he???

Niemand op helpmij is dom, de een heeft gewoon meer ervaring dan de ander (stelt bij mij trouwens ook NIETS voor). Met systeem bedoel ik: windows95, 98 enz.
Verbinding: hoe kom je op internet: tel.modem, ASDL, ISDN enz.

ok......
daar gaat dit windows 98
en via tel.modem(twinner) geen kabel
nog meer weten????????

Nee hoor, als je beveiligingen op standaard staan zou er weinig aan de hand moeten zijn.
Maar ik heb nog wel een paar suggesties:
- ben je al eens naar windows update geweest?
die geeft automatisch aan wat je kunt downloaden
aan herstel- en andere progjes
- IE herstellen wil ook weleens helpen:
configscherm>software>Internet Expl selecteren>
toevoegen/verwijderen>herstellen kiezen
- Als je met IE 6.0 werkt: velen vinden dat windows98
beter met IE 5.5 werkt

Verder kan ik alleen maar dingen bedenken die ik zelf niet zo goed uit kan leggen, zoals java, active x, direct x enzo. Probeer in ieder geval Windows Update, die kijkt automatisch wat je nodig hebt.
Als het allemaal niet helpt heb je een echte slimmerd van helpmij nodig. Blijf dan vragen!

andre toch bedankt, maar hopeloos word hier echt simpel van.
bij configscherm staat helemaal niets en de rest is voor mij een speld in een hooiberg zoeken
heb dezelfde vraag ook bij optie- internet-gezet en kijken wat daar voor reactie komen

kan iemand mij vertellen wat er bedoeltword met firewal en bij internetopties kun je verschillende dingen inschakelen/uitschakelen wat is het beste op in te schakelen uit te schakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan