flash en firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wizard

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
als ik fire fox gebruik dan kan ik sommige sites niet "gebruiken" omdat hij hij geen flash heeft of zo??? ikheb ook al geprobeerd te instaleren, maar nog pakt hij het niet dus heb ik het niet goed gedaan.

hoe moet ik die flash instaleren (????) zodat ik gewoon fox kan gebruiken

BVD

Dit zou gewoon moeten werken. Bij mij doen Flash-sites het althans perfect in Firefox.

dat zou moeten inhouden dat ik fire fox gewoon opnieuw zou moeten instaleren????

Welkom op Helpmij:) Ik verplaats de vraag even naar een geschiktere plek :)

waarom??

nou omdat ik er niet zoveel van begrijp.

Ik het fijn zou vinden als flash het wel doet, zodat ik alles via firefox kan doen.

dus is mijn vraag, moet ik opnieuw instaleren of is er een andere mogelijkheid????

HELP :( :( :(

En als je in mijn eerste bericht op het onderstreepte "Dit" klikt en die stappen doorloopt, lukt het dan niet? En wat gaat er dan precies mis?

nee dat is't juist dat heb ik al zo vaak geprobeerd dat ik weet niet meer wat ik wel moet doen. Kan het komen dat IE ook nog gewoon werkt.

misschien komt het ook omdat ik niet weet waar ikheb moet plaatsen als je de instalatie procedure volg

FireFox is nu wel mijn standard browsermaar ik gebruik IE voor de pagina's die flash nodig heeft.

oke ik heb de handleiding gelezen, geweldig die had ik net nodig, maar zit nog met een probleem.

Ik krijg een blanco veld als ik fire bird en mozilla 0.9.9+ moet zoeken. ik kan hem niet vinden.

maar ik ga ff verder zoeken. Heel erg bedankt hoop dat het nu wel lukt

Is ook flash player om je firefox browser flashklaar te maken... :)

oke maar dat werkt ook niet.

ikben de heledag aan het prutsen geweest en nog doet ie het niet.

moet nou toch mijn computer fixen dus begin gewoon opnieuw met alles, en hopen dat het nu wel goed komt

als ik dan nog vragen heb dan verschijnt het van zelf wel weer.

bedankt in elk geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan