Flash: Film niet geladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuffie11

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2011
Hallo,

Ik heb iets met Flash gemaakt het werkt veder goed, op FF, GC en IE alleen als je IE 8 of lager pakt staat er 'Film niet geladen...' Wat kan daar de oorzaak van zijn?

info:
- Flash sta op een site als een SWF bestand, als je die opend als bv. www.webaderes.nl/flash.swf dan laad hij wel in IE 9 en ouder, dus, het licht niet aan het swf bestand?
- Het gaat over het: 'flippingbook'

Groetjes! & Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ja, maar daar ligt het dus niet aan. Ook bij andere mensen die een oudere versie van IE gebruiken die zien dat de film niet geladen is.

Ja oke. Maar dat ligt eraan welke hun weer gebruiken toch. Zelf kun je alles zien neem ik aan. Het ligt toch aan de IE die men heeft.

Ja klopt, maar omdat ik iets maakt wat voor school is, en laten ze daar nou net een oudere versie van IE gebruiken, is dat niet zo handig, als je begrijpt wat ik bedoel ;-)

Oh ja oke ik begrijp het. Wellicht heb je de vrijheid om daar toch in Firefox te kijken of chrome. Hebben jullie daar en systeembeheerder. Even navragen.

Ja, oké, is goed. Maar je weet veder geen oplossing ofzo dat er iets mee is dat er een fout in zit ofzo?

Ik kwam er toe straks nog achter een ding wellicht help dat: Flash sta op een site als een SWF bestand, als je die opend als bv. www.webaderes.nl/flash.swf dan laad hij wel in IE 9 en ouder, dus, het licht niet aan het swf bestand?

btw, bedankt voor de moeite hoor! ;-)

Nee zeker niet. Als dit filmpje goed is in andere browsers dan is dit oke. Verder heb je hier geen invloed op. ;)

Dan ligt het aan de code zo als het op de site staat? Ik zal even het webadres sturen, het is nog maar een preview hè ;-)

Ik vind het echt een vaag probleem, IE geeft altijd fouten :3 Ligt dat aan mij of is IE gewoon zo vaag. Ik denk het laatste haha ;P.

Laatst bewerkt:
Het ligt niet aan jou. Het is inderdaad het laatste. Ziet er goed uit.:thumb:

haha :p Tja, maar moet ik misschien dit artikel ergens anders bij zetten? Want het licht dus niet aan Flash dan misschien iets verkeerds in de html ? Ik vind het maar vaag...

Want het is er super irritant :3 Zo kan die dus nooit op de site van de school komen te staan. Mag ik vragen welke browser je gebuikt... xd

Of misschien weet je een andere 'flippingbook' ? zodat hij het wel gaat doen in IE...

Hallo Nuffie. Ik heb jou site in IE 9 bekeken en kan gewoon alle bladeren omslaan. Ook heb ik Safari. Ik moest in safari alleen een Java plugin installeren. Dit gedaan hebbende was (is) de site en de pagina's ook goed te zien en kon ik de bladzijdes omslaan. Dubbelklikken vergroten alles loopt bij mij goed. De heer J. van der Heijden pagina 10 is het goede antwoord, gelezen op de roddelpagina. Hahaha. Verder kan ik zomer winter voorjaar enz enz goed inzien. Dus kortom het flippingboek werkt uitstekend in IE 9.
Ik heb getest in Google Chrome, een supersnelle web browser. :eek: Werkt ook gewoon goed. ;)

Hi manamana ,
Nog maals bedankt voor de moeite weet ik dat ook weer... (: Maar jij weet dus niet hoe ik ervoor kan zorgen dat IE 8 of lager het te zien is, als je IE 9 gebruikt en je drukt op 'compatibiliteitsweergave' dan is hij niet te zie hè? ja Google Chrome is inderdaad een van de beste browsers...:eek: Nooit problemen mee met sites e.d. ;)

Veder als jij ook niks weet dan moet ik maar wachten tot dat ze op school allemaal IE 9 hebben... haha. Maar verlopig als ik op school IE opend krijg ik nog eerst een melding om IE 8 te installeren :confused:

Oh oke. Maar dat neemt niet weg dat het toch mogelijk is om het in IE 8 (zie jou eerste bericht) het te moeten kunnen zien. Want zo oud is die nu toch ook weer niet.

compatibiliteitsweergave werkt ook niet altijd, dan krijg je vaak het advies om toch hoger te gaan om problemen met het bekijken van websites te ontlopen. Hebben jullie geen systeembeheerder om dit aan te kaarten. Fluitje van een cent voor hem. Maar ja budget daar zal het wel aan liggen. (Of een briefje naar de minister) hahaha. ;)

nee, dat klopt. Maar bij vrienden die het testen en die gebruiken IE 8, die krijgen het zelfde probleem... Maar ik heb wel een gerugt gehoord dat de school in midden 2012 overgaat naar Windows 7 en een office paket 2007. Wellicht wordt IE ook wel geüpdatet, maar dat duurt nog zo lang, haha ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan