Flash filmpjes downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
61
Hallo,

Ik wil graag een flash filmpje downloaden (.flv) van een onbekende site met een eigen flash player (dus niet van een veel bezochte of standaard website zoals YouTube).

Weet iemand een goed programma?

Groeten,
Tolax
 
Dat hangt volledig af van het type player. Er moet daarvoor weer extra code gemaakt worden in een flv grabber. Is niet zo gemakkelijk.
 
Ik snap je vraag niet. Downloaden doe je met een download manager en afspelen doe je met een flv-player.

De bekendste gratis online flv-player vind je hier. Het is een script voor op je eigen site.

Er zijn ook online services die de player voor je willen hosten:
http://www.onlineflvplayer.com/
 
Het gaat zich erom dat je zulke filmpjes kunt downloaden en omzetten naar wmv of mp3. Dit kan gemakkelijk voor youtube, maar er zijn genoeg andere sites waar het ook voor mogelijk is, alelen afhankelijk van welke soort player gebruikt wordt.
 
Kunnen we misschien even wachten tot de vraagsteller zich verduidelijkt? :confused:
 
Wel voor mij niet, en dat kan perfect.

  • Heeft hij een downloadprogramma nodig? (en er zijn ook freeware downloadprogramma's trouwens?)
  • Heeft hij een programma nodig dat FLV speelt op zijn pc?
  • Heeft hij een script nodig om FLV te spelen op een website?
  • Heeft hij een online service nodig die een FLV bestand kan hosten?
 
Ach, TS zegt in zijn startpost dit:

Ik wil graag een flash filmpje downloaden (.flv) van een onbekende site

en een paar posts verder ook nog dit:

Het gaat zich erom dat je zulke filmpjes kunt downloaden en omzetten naar wmv of mp3

Zo onduidelijk vind ik dat niet:eek:
 
Het gaat zich erom dat je zulke filmpjes kunt downloaden en omzetten naar wmv of mp3
Werd gezegd door iemand anders dan de topicstarter... iets wat ik trouwens totaal niet snap waarom iemand in naam van de topicstarter kan spreken... dubbele account ofzo? :confused:

Qua downloadmanagers kan Orbit alles aan, en die is gratis. :p
http://www.orbitdownloader.com/

Open je site in Internet Explorer en je zult zien dat hij de FLV-stream meteen herkent en je kunt gaan downloaden! Woewie!
 
OFFTOPIC
Werd gezegd door iemand anders dan de topicstarter... iets wat ik trouwens totaal niet snap waarom iemand in naam van de topicstarter kan spreken... dubbele account ofzo? :confused:

Mijn welgemeende excuses. Ik heb ook op dit probleem gezeten en ik download ook allerlei filmpjes via youtube. Dat is hoe ik aan de conclusie gekomen ben en hoe ik de vraag begreep. Probeerde deze alleen en beetje te verduidelijken. Geen dubbel account.
 
Ik ben intussen er op een andere manier aan gekomen maar ik zou nog wel willen weten hoe het moet .. Dus ff nog een keer wat duidelijker:

De site van TMF heeft een eigen .flv player. Nou wil ik zo'n filmpje (.flv bestand dus) downloaden en daarna converteren naar mp4 of mp3 voor m'n iPod.

Ik wilde nl. de jaarmix downloaden (http://www.tmf.nl/video/22971).

Is Orbit hiervoor geschikt????

Is het illegaal om deze te downloaden, op je iPod te zetten en dan te gaan luisteren/kijken?

Voor YouTube filmpjes gebruik ik btw gewoon "YouTube to iPod converter", maar dat werkt dus alleen voor de flv player van YouTube.
 
Laatst bewerkt:
Dat werkt prima. Je moet er wel Internet Explorer voor gebruiken.

Als de toolbar geladen is, zul je bij het starten van de pagina een eerste keer een rood getal zien knipperen. Dat is de 10 seconden reclame (flv). Je wacht tot het echte filmpje begint en de toolbar geeft aan dat ook die flv gevonden is. Klik het rode getal aan en druk op "download". Dan is het een kwestie van wachten en het filmpje laten uitspelen (of correcter gezegd helemaal laten laden, dat is genoeg). Vervolgens staat het bij je downloads van Orbit.

flv_downl.png


Dan kun je een flv to mp3 converter gebruiken. Een "youtube converter" werkt ook volgens die twee stappen. Eerst de flv downloaden en dan die omzetten.

Deze youtube downloader kan de twee stappen perfect apart doen. Kies bij de uitvoerkwaliteit wel het maximum.

http://www.download.com/YouTube-Dow...7340.html?part=dl-10647340&subj=dl&tag=button

youtube_downloader_mp3.png
 
Laatst bewerkt:
Dat werkt prima. Je moet er wel Internet Explorer voor gebruiken.

Als de toolbar geladen is, zul je bij het starten van de pagina een eerste keer een rood getal zien knipperen. Dat is de 10 seconden reclame (flv). Je wacht tot het echte filmpje begint en de toolbar geeft aan dat ook die flv gevonden is. Klik het rode getal aan en druk op "download". Dan is het een kwestie van wachten en het filmpje laten uitspelen (of correcter gezegd helemaal laten laden, dat is genoeg). Vervolgens staat het bij je downloads van Orbit.

flv_downl.png


Dan kun je een flv to mp3 converter gebruiken. Een "youtube converter" werkt ook volgens die twee stappen. Eerst de flv downloaden en dan die omzetten.

Deze youtube downloader kan de twee stappen perfect apart doen. Kies bij de uitvoerkwaliteit wel het maximum.

http://www.download.com/YouTube-Dow...7340.html?part=dl-10647340&subj=dl&tag=button

youtube_downloader_mp3.png

Is het normaal dat het heel erg lang duurt voordat Orbit dat filmpje heeft gedownload.
Ik heb namelijk een filmpje van 4 minuten ofzo en hij is al zo'n 12 minuten bezig.. en het lijkt alsof hij stil blijft staan maar hij is nog niet klaar.
 
Dan zul je het eens opnieuw moeten proberen he. Hij krijgt natuurlijk ook niet alles gedownloaded.
 
Dan zul je het eens opnieuw moeten proberen he. Hij krijgt natuurlijk ook niet alles gedownloaded.

Hoe bedoel je dat hij niet alles gedownload krijgt?
Want hij download dan gewoon zo'n filmpje van 3 a 4 minuten, en dan staat er 81.52 MB gedownload, maar dan loopt hij nog gewoon op. Ik had hem toen maar gestopt omdat het al heel laat was, maar kan hij dan niet heel het filmpje downloaden? Want ik had het toen al met 3 filmpjes geprobeerd, en het lukte telkens niet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan