Flash in Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2003
Als ik websites bezoek waar een flash menu opstaat, dan moet ik eerst een keer klikken om het besturingselement actief te maken. Daarna kan ik het menu pas gewoon gebruiken. Ik heb Shockwave flash object als besturingselement in mijn Internet Explorer. Ik gebruik IE versie 6.0.2900.2180 met win XP SP 2.

Zie ook bijgevoegd screenshot.

Hoe kan ik dit oplossen?

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    23,3 KB · Weergaven: 26
ivo25 zei:
Als ik websites bezoek waar een flash menu opstaat, dan moet ik eerst een keer klikken om het besturingselement actief te maken. Daarna kan ik het menu pas gewoon gebruiken. Ik heb Shockwave flash object als besturingselement in mijn Internet Explorer. Ik gebruik IE versie 6.0.2900.2180 met win XP SP 2.

Zie ook bijgevoegd screenshot.

Hoe kan ik dit oplossen?

dat is ontstaan tijdens de laatste windows update, ik heb het zelf ook. het zal wel iets van een extra beveiliging zijn oid, ik ben er inmiddels aan gewend geraakt

Jheroen zei:
dat is ontstaan tijdens de laatste windows update, ik heb het zelf ook. het zal wel iets van een extra beveiliging zijn oid, ik ben er inmiddels aan gewend geraakt

Weet niet of ik er aan kan wennen........;)
Is het nergens uit te schakelen dan??

Ik heb het probleem opgelost door beveiligingsupdate KB912945 van Windows XP te verwijderen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan