Flash in Opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerreau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
4
Hallo allemaal,

Nu heb ik lekker een middagje google afgespeurd en van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.

Sinds kort gebruik ik Opera Maar toen ik op mijn hyves keek viel mij op dat ik geen youtube filmpjes kon zien, de google resultaten leerden mij dat dit het gevolg kon zijn van een slecht geinstalleerde Flash plugin.

Nu heb ik hetzelfde getest op firefox, hier kan ik de filmpjes wel zien, hetzelfde bij google chrome en IE, dus het probleem ligt bij Opera zelf.

De flash versie die ik gebruik is de nieuwste

Adobe Flash Versie 10
Opera Versie 10.10


Nu zal ik hoogstwaarschijnlijk niet de enige zijn met dit probleem & ondertussen kijk ik ook even verder maar als iemand hier iets op weet... dan zou dat mooi zijn.
Ik word namelijk gestoord van dit probleem.
 
Ik meen dat flash alleen werkt in al geinstaleerde browsers, tenminste, daar had/heb ik af en toe last van. Herinstalleer de laatste flash gewoon eens, en als het goed is werkt het dan in alle browsers.


:thumb:
 
heb ik al 3x gedaan en het werkt niet.
het werkt wel in firefox, ook in IE en in google chrome maar niet in Opera.
nu is het makkelijk om te zeggen: gebruik dan een andere browser. maar dat is geen oplossing :p
Hmm heb er al veel over gelezen, o.a dat er iets is met libflashplayer.os, een bestandje dat bij de opera plugins moet worden gezet maar ik snap hier niks van en als iemand hier meer van weet zou ik het graag horen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan